• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 17387)
دوشنبه 24/10/1386 - 15:27 -0 تشکر 24237
افتتاح پادگان جدید ....!!/

به نام خدا
گروهان به جای خود
1...2..3...4
1...2..3...4
1...2..3...4
خبردار
فرمانده نیکادل صحبت میکنه
سربازان و فرماندهان گرامی همانطور که مستحضر می باشید
در طی اشغال مباحثه و مصدوم شدن سرباز ها اختالالانی در روند پادگان به وجود آمد
که پادگان را تا حد انحلال و فرو پاشی مرز های برسا برد
اما به امید خدا سمت فرماندهان جدید  متعاقبا اعلام خواهد شد
افسر مین جانگو ببخشید افسر مکلارن به سمت معاون ارشد اینجانب می باشد

فرمانده یاسان هم یکی از در جات روی شانش ازش گرفته می شه یا یاد بگیره به فرمانده ی بالا دستش غر نزنه من پاد گان می خوام پادگان چی شد (قبلا کنکو ی بود ملاحضه اش را میکردیم )

سربازان توجه داشته باشند که هر چند فتح مباحثه در پی از دست دادن برسا برای ما شیرین بود
اما باید توجه داشته باشیم که شاه شوریده سران هنوز در جدال و دشمنی با ماست
وشاید باعث قطع و کمبود گازاین روز ها اون باشه 
 
در ضمن پس از انتخاب اسم که در تاپیک برسا یا اسم دیگه اعلام شده اسم اینجااز برسا به اسم جدید تغییر خواهد یافت
گروهان آزاد
متونید امروز را آزاد باشید و برای افتتاح پادگان جدید جشن بگیرید
سربازهای جدید از فردا می تونن اعلام آمادگی کنن
با تشکر
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

جمعه 19/11/1386 - 10:54 - 0 تشکر 29018

............................................................................................................

یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

 انجمن فرهنگ پایداری


جمعه 19/11/1386 - 15:47 - 0 تشکر 29049

ارواح طبق برنامه عمل کردند تمام صلاح های پادگان برداشته شد.
سربازان سپاه شورشیان آماده باش برای حمله به این پادگان در پیت موقه شب حمله می کنیم.
شب شد
سربازان حملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کنید.Attack
بکشید سربازان و فرمانده هان این پادگان را و گیگیلبی رو برام بیارین میخوام حالشو بگیرم و اون ادیسه خائن رو هم پیدا کنید تا دخلشو بیارم.
فردا بر می گردیم به صحرای جنگ بین شورشیان و پادگان بعد از استراحت میریم به مخفیگاه فعلا بجنگید.
تانک ها را وارد کنید و هواپیما ها رو بیارید مجتبی پوشش بده بمباران هوایی کن چند دقیقه تا فتح مونده خیلی راحت از پس این پادگان بر میام با این نیروی کم حملــــــــــــــــــــــــه کنبد.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
جمعه 19/11/1386 - 21:28 - 0 تشکر 29100

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

خانم مددی واقعا متأثر شدم و بهتون از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم

امیدوارم که آخرین غمتون باشه و از خدای عزیزمون صبری بزرگ و رحمتی نا محدود برای شما و عزیزان از دست رفتتون خواستارم

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

شنبه 20/11/1386 - 7:40 - 0 تشکر 29141

سلام نیكادل جان

تسلیت میگم بهت این غم بزرگ رو .

برای شما طلب صبر و برای عزیزان از دست رفتت آرامش روح خواستارم .

موفق باشی

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
شنبه 20/11/1386 - 9:4 - 0 تشکر 29148

سلام نیکادل جوون

تسلیت میگم به تو و خانواده ات و از خدای مهربوون میخوام به شما صبر و به عزیزان از دست رفته ارامش عطا کنه...انشاالله

تا بعد...

شنبه 20/11/1386 - 12:5 - 0 تشکر 29173

بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام
تسلیت من حقیر رو هم پذیرا باشید. انشاءلله غم آخرتون باشه.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود

قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود

آقا ببخش گر که دلم گرم زندگی است

کمتر دلم برای شما تنگ می شود

شنبه 20/11/1386 - 13:32 - 0 تشکر 29178

سلام بر کاپیتان نیکادل عزیز

به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم . ان شاء الله غم آخرتان باشد .

دست هایم بوی خاک می داد  .  مرا به جرم چیدن گل گرفتند  .  کسی فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم .  .:. چگوارا .:.

من سالهای سال مردم ، تا یک دم زندگی کردم  .  تو می توانی یک ذره ، یک مثقال ، مثل من بمیری ؟؟؟ < قیصر امین پور > 

شنبه 20/11/1386 - 23:36 - 0 تشکر 29263

سلام به همه ی فرماندهان و سربازان گرامی
از لطف همتون سپاسگذارم 
خب ادامه میدیم میبینم که ما چند روزی نبودیم  در این پادگان جنگ شده
پس این سرباز های فدایی ما کجایند
این فرماندهان که فقط بلدند درجه کسب کنند کجایند
این معاون ارشد ما چه می کند فقط بلد است توهم فانتزی بزند
به فرمانده یاسان بگوید یک درجه ی خودش را به فرمانده عسل بدهد
تا هر دو همرده شده و هر دو فرمانده دوم پادگان شوند 
به همه اعلام کنید که اگر نتوانند این توطئه را سرکوب کنند
من می دانم با آنها چه کار کنم
به معاون ارشد ما هم بگویید غم آخرت باشه
 یعنی خودت نفر بعدی باشی که بمیری البته دور از جانمان
به دکتر نگین هم بگویید بیاید اینجا 
 تا شورشی های اسیر را ابتدا سیر بزند وسپس بزند
اینقدر بزند که دیگر هوس شورش نکنند سپس آنها را معالجه کند
سرآش پز فال نیک به سربازهای شورشی اگر بفهممم غذا دادی
من میدانم و تو علف هم نمی دهی به آن بزغاله ها
به حاج رسول هم بگویید بیاید
 یک عملیات انتهایی برای این روح ها بگذارد تا در این جنگ پیروز شویم
آه یادم رفت بگویم به فرمانده عسل بگویید
که اون اسمشونبر آمریکایی را اگر جلوی ما عنوان کند
سیمهای ما گلوی هم می رود و قاطی می کند پس
به صلاح خودش که اسم اونجارا نیاره
مکان میدان جنگ
سربازان فداشده جان بر کف مو بر سر
 روح های حسن گلابی حملههههههههههههههههههههههههه حملههههههههههههههههههههههههههههههههه

يکشنبه 21/11/1386 - 1:41 - 0 تشکر 29279

سلام:

خانم نیكادل شما گمونم امتحاناتتون تموم شده دوباره اومدین ایندفعه پادگان درست كردن من چكارش بشم خوبه؟؟؟منم اونجا وسط پادگان منبر میرم !!!

يکشنبه 21/11/1386 - 11:3 - 0 تشکر 29331

بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام
از روح زنگوله پا.. نه اشتباه گفتم.. روح زنگال زده به تمامی ارواح پادگان!
 آی ی ی ی ی... ارواح كجاییدددددددددددددد..
 قصد دارن بهمون شبیخون بزنن، آی ی ی ی ی...
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود

قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود

آقا ببخش گر که دلم گرم زندگی است

کمتر دلم برای شما تنگ می شود

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.