فرمانده یاسان هم یکی از در جات روی شانش ازش گرفته می شه یا یاد بگیره به فرمانده ی بالا دستش غر نزنه من پاد گان می خوام پادگان چی شد (قبلا کنکو ی بود ملاحضه اش را میکردیم )
کل آیتم ها 183
............................................................................................................
ارواح طبق برنامه عمل کردند تمام صلاح های پادگان برداشته شد. سربازان سپاه شورشیان آماده باش برای حمله به این پادگان در پیت موقه شب حمله می کنیم. شب شد سربازان حملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کنید.Attack بکشید سربازان و فرمانده هان این پادگان را و گیگیلبی رو برام بیارین میخوام حالشو بگیرم و اون ادیسه خائن رو هم پیدا کنید تا دخلشو بیارم. فردا بر می گردیم به صحرای جنگ بین شورشیان و پادگان بعد از استراحت میریم به مخفیگاه فعلا بجنگید. تانک ها را وارد کنید و هواپیما ها رو بیارید مجتبی پوشش بده بمباران هوایی کن چند دقیقه تا فتح مونده خیلی راحت از پس این پادگان بر میام با این نیروی کم حملــــــــــــــــــــــــه کنبد.
سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت
خانم مددی واقعا متأثر شدم و بهتون از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم
امیدوارم که آخرین غمتون باشه و از خدای عزیزمون صبری بزرگ و رحمتی نا محدود برای شما و عزیزان از دست رفتتون خواستارم
مراقب خودتون باشید
چیزهایی نصیب ما میشود که آنها را باور داریم.
ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخدندههای زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.
عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس
سلام نیكادل جان
تسلیت میگم بهت این غم بزرگ رو .
برای شما طلب صبر و برای عزیزان از دست رفتت آرامش روح خواستارم .
موفق باشی
سلام نیکادل جوون
تسلیت میگم به تو و خانواده ات و از خدای مهربوون میخوام به شما صبر و به عزیزان از دست رفته ارامش عطا کنه...انشاالله
تا بعد...
وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود
قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود
آقا ببخش گر که دلم گرم زندگی است
کمتر دلم برای شما تنگ می شود
سلام بر کاپیتان نیکادل عزیز
به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم . ان شاء الله غم آخرتان باشد .
دست هایم بوی خاک می داد . مرا به جرم چیدن گل گرفتند . کسی فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم . .:. چگوارا .:.
من سالهای سال مردم ، تا یک دم زندگی کردم . تو می توانی یک ذره ، یک مثقال ، مثل من بمیری ؟؟؟ < قیصر امین پور >
سلام: خانم نیكادل شما گمونم امتحاناتتون تموم شده دوباره اومدین ایندفعه پادگان درست كردن من چكارش بشم خوبه؟؟؟منم اونجا وسط پادگان منبر میرم !!!