• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 9067)
جمعه 5/7/1387 - 12:0 -0 تشکر 60608
خانوما بریم ورزشگاه؟

به نام مهربان پروردگارم

سلام

 

همیشه یه سری مسائل هستن که هیچ رقمه برام قابل هضم نیستن... یکی از اون هزاران هزار!!این مسئله ی ممنوعیت ورود خانوما به ورزشگاه ه...!

به نظر من این یه ظلم علنی به خانم هاست....نمیدونم چجوری این حق از خانم ها گرفته میشه....میگن شرایط برای حضور خانم ها فراهم نیست...

منم قبول دارم...اما تا کی؟ تا ابد قراره همین بوده؟ این فرهنگ سازی، فرهنگ سازی که میگن چیه؟ کی قراره بسازه این فرهنگو؟!کِی قراره ساخته بشه این فرهنگ؟

اگه خانوما نرن ورزشگاه این فرهنگ ساخته میشه؟اصلا راهش اینه؟ چرا آقایون نمیذارن این فرهنگه ساخته بشه؟ 

اون دفعه که خانومای عضو تیم ملی رفتن ورزشگاه مگه چی شد؟ چه اتفاقی افتاد؟

خب آقایون رو راه ندن ورزشگاه ...بگن شرایط برای حضور اونا فراهم نیست...!!!!!!!

چرا خانوما باید محروم باشن؟ این همه میگن برید دنبال تفریح سالم...تماشای مسابقه ی فوتبال نه از پای تلویزیون بلکه از روی سکوهای ورزشگاه سالم نیست؟ پس چرا این حق رو بهمون نمیدن؟ چرا این فرهنگ رو نمیسازن؟ یه دختر خانوم ایرانی که فوتبال رو دوست داره...

نه عاشق چش و ابروی فلان بازیکنه و ازش بت ساخته و شب و روزش به پرستشش میگذره!! نه ....(از گفتن این تیکه معذورم!!) فوتبال رو دوست داره چون به نظرش یه ورزشه جذاب میاد....چرا حق رفتن به ورزشگاه رو نداریم؟ 

چرا جامعه ...آقایون...و شاید خود خانم ها...جوری رفتار میکنن که شرایط اینجوری باشه؟

این بی احترامی به خودمون نیست؟

یعنی اینقدر ظرفیت ها پایینه؟ این ظلم به خانم های ورزش دوست نیست؟ خانم ها باید چیکار کنن که شرایط فراهم شه؟!

خانم ها باید چیکار کنیم که این حق به ما هم داده بشه؟

به قول یکی از دوستان: میمانیییییییییم...!!!!

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 11/8/1387 - 22:5 - 0 تشکر 68315

به نام خدای مهربون

سلام

من قبلن قانع شدن خودم رو اعلام كرده بودم

اما این مثال جدید جناب هادی تك واقعن دیگه جای هیچ گونه سوالی نذاشت..

من خیلی خوشحالم كه این بحث هم پایان خوشی داشت...

خیلی ممنون دوستان..

همگی خداقوت

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

يکشنبه 12/8/1387 - 11:40 - 0 تشکر 68388

با سلام 

امروز جوابها رو مرور می کردم به یه مساله ای برخوردم 

بعضی از دوستان گفته بودند آقای احمدی نژاد دستور دادن که خانم ها بتونن وارد ورزشگاه بشن 

اگه مساله دستور ایشون حدود 2 سال پیشه؛ ایشون دستوردادن که مساله ورود زنان به ورزشگاه بررسی شود دقت می فرمایید گفتند بررسی شود و ما بعنوان طلبه داشتیم آماده می شدیم (با کمال احترامی که براشون قائلم و دوباره بهشون رای میدم بدون تردید )که باهاشون مخالفت کنیم ولی خودشون از رهبر نظر خواستند و ایشون هم مخالفت کردند 

و هر کسی که در هر ورزشی تماشاچی غیر همجنس رو وارد می کنه خلاف شرع مرتکب شده متاسفانه الان در والیبال این مساله عادی شده مثل خیلی گناهان دیگر و این هم از کرامات جناب خاتمی است که با آزادیشون خیلی از مسائل رو آزاد کردند  

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

يکشنبه 12/8/1387 - 13:1 - 0 تشکر 68395

خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت کند ، آمین یا رب العالمین

متاسفانه گروهی می خواهند همه شبیه خودشان باشند ولی نمی توانند و گروهی که زندگیشان را می کنند و به اون گروه خود شیفته بی محلی می کنند به علت آزار و اذیتهای آنها زندگی برایشان بسیار سخت شده است و مزاحمتهایی که ایجاد کرده اند با نام دین و اسلام باعث به وجود آمدن فسادهایی بزرگتر شده است . از نظر من عقوبت فسادهایی که این قوم خودخواه باعث به وجود آمدنش شدند در همین دنیا گریبان قربانیانش را گرفته است و امیدوارم این قوم خودخواه روزی به تمام اشتباهات خود پی ببرند .

در جامعه ی ایران که مثل جامعه ی کور وهابیت عربستان نیست ، پلیس زن داریم ، ورزشکار زن داریم ، بازیگر زن داریم ، کارمند زن داریم که با په پای مردان کار می کنند و متاسفانه دخالتهای بیجا و بی مورد باعث به وجود آمدن فساد و تباهی می شود .

حرفی ندارم ولی حضور زنان در ورزشگاه همانطور که گفتم از نظر شرعی در حکومت اسلامی ایران مشکلی ندارد و نداشته تا کنون و فقط امنیت نیست ، این یک قانون است ، کارکردن زن در اجتماع یک قانون است ورزشکار بودن زن یک قانون است و اگر کسی مخالفت کند قانون شکن است و مجرم به حساب می آید ، ما با یک جامعه رو برو هستیم و و جامعه قانون دارد حرفی از عذاب آخرت و عذابهای الهی نباید باشد ، اینجا فقط حرف از قانون است چیزی که نوشته شده است . شخصیتهای آنارشیست باید از بین بروند چون همینها باعث ایجاد اختلال و اختشاش در جامعه شدند و در آینده باید از آنها ترسید و نباید گذاشت که قدرت بگیرند .

با تشکر

يکشنبه 12/8/1387 - 13:33 - 0 تشکر 68401

با سلام خدمت همه دوستان مخصوصا خانم ها انشرلی ,نوای آسمانی,و آقایی بخاطر توجهی که به حرفهای من داشتند و نگاه اسلام رو پذیرفتند .

سلام می کنم به جناب محسن خسروجردی جوانی که از دست من بخاطر حرفهایی که قبلا زده ام بسیار عصبانی است قبول دارم که من در مواردی تند رفته ام ولی این دلیل نمی شود که هر چه بگویم تند روی باشد

من اگر نظر اسلامی را بگویم باید اینقدر به من توهین شود؟ در واقع شما دارید به دین توهین می کنید اگر دین را علمای دین می فهمند علما با این قضیه مخالفت کردند و اگر نمی فهند پس چه کسی باید بفهمد ؟

چرا فکر می کنیم هر چه دین گفت و مخالف نظر ماست دین اشتباه گفته شاید مصلحت مهم تری را رعایت کرده که به فکر ما نمی رسد گمان نکنیم هر جا آزادی خوب است و هر جا محدودیت یعنی تحجر .

من فکر می کنم این از روشنفکری ما است که اگر حتی آقای احمدی نژاد هم خلاف دین رفتار کند با او همراه نمی شویم ما اصول دینمان برایمان مهم است چه این اصول را جناب خاتمی رعایت کند و چه احمدی نژاد برای ما فرقی نمی کند .

جناب محسن خسرو یکبار دیگر نوشته های من را بخوانید کجایش لیاقت لطف شما را داشته .

در ضمن چه کسی گفته حضور زنان در ورزشگاه قانون است و چه کسی گفته شرعا جایز است این نظر را از کجا آوردید از کدام عالم دینی ؟

در ضمن چه کسی گفته نباید حرف از عذاب و جزای الهی زد اینجا جامعه لائیک نیست که هر مسوولی هر کار کرد جایز باشد  

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

يکشنبه 12/8/1387 - 14:56 - 0 تشکر 68416

دلیل مستند می خواستید بفرمایید :

صحبت های صفایی در مورد حضور بانوان در استادیوم : «AFC دوباره بر حضور بانوان در استادیوم تاکید کرده به طوری که مقرر شد از سوی کشورهای میزبان هیچ منعی برای ورود بانوان وجود نداشته باشد و اگر در بازی های رسمی AFC دولت ها مانع حضور افراد در استادیوم ها شوند و این برخورد ما به AFCگزارش شود قطعاً تبعات ناخوشایندی برای میزبان به همراه خواهد داشت.» 


در حالی که سال 2010 به عنوان آخرین مهلت ایران برای فراهم کردن شرایط حضور بانوان در استادیوم ها اعلام شده رئیس فدراسیون فوتبال با همان خونسردی خاص خودش به این مساله نگاه می کند. علی کفاشیان -که این روزها شایعه کناره گیری اش از فدراسیون فوتبال شنیده می شود و البته با تکذیب او و همکارانش مواجه شده- به خبرنگار «سرمایه» می گوید: «من هم چیزهایی شنیده ام اما باید شرایط حضور بانوان را در استادیوم فراهم کنیم.» کفاشیان برخلاف همگان عقیده ای به مخالفت مقامات مذهبی با حضور بانوان در میادین ورزشی ندارد: «حضور زنان در ورزشگاه ها مشکل شرعی ندارد  الان در بسیاری از رشته ها مثل والیبال و بسکتبال خانم ها به استادیوم می روند البته شرایط فوتبال با سایر رشته ها فرق می کند.» رئیس فدراسیون که به این تفاوت آگاه است راهکارهایی هم برای حل این مساله دارد: «باید ورودی و خروجی جداگانه برای بانوان در نظر گرفت.

ادامه ی خبر را در این لینک ببینید http://iran-journal.blogfa.com/post-832.aspx

يکشنبه 12/8/1387 - 15:26 - 0 تشکر 68419

اینم پاسخ رییس جمهور به دوستانی که مثل هادی تک فکر می کنند .

احمدی نژاد در زنجان : بعضى از تعصبات در مورد زنان متعلق به اسلام نیست

محمود احمدى نژاد  در سفر استانی هیئت دولت به زنجان و در جمع نخبگان این استان گفت: هر نوع تفکیکى که جدایى را برساند به بانوان آسیب خواهد رساند. رئیس جمهور افزود: زن و مرد یک حقیقت و هر دو انسان هستند. در مقابل هم نیستند بلکه مکمل یکدیگرند و حتى لطف خداوند نسبت به زنان بیشتر از مردان است. وى در عین حال گفته است: در محیط هایى که زنان حضور دارند آن محیط سالم و عاطفى خواهد بود و انحراف اخلاقى مرد و زن ندارد. وى در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت بالاى حقوق زنان در اسلام اظهار داشت: بعضى از تعصبات در مورد زنان متعلق به اسلام نیست. متاسفانه هر جا بحثى از فساد اخلاقى مى شود، خانم ها در این مورد مقصر شناخته مى شوند، اما مگر مردان مشکل ندارند؟ متاسفانه بعضى ریشه مفاسد را در زنان مى بینند، درحالى که این طور نیست. احمدى نژاد ادامه داد: بخش مهمى از معنویتى که در جامعه هست، به خاطر وجود زنان است. وى گفت: بى انصافى است که فساد را به زنان نسبت دهیم. زن و مرد وظایفى دارند که باید انجام دهند. صیانت از حریم عمومى وظیفه همگانى است و چون تاثیر زنان بیشتر است باید بیشتر مراقبت کنند.

من حرفی برای گفتن ندارم ولی مدارک بیشتری هم میارم که همه نشون میده این حکم قانونی است و باید بگم جناب هادی تک ایران لائیک نیست ولی حکومتش بر پایه ی عقل و داد نهاده شده است .

در پناه عدالت                                                                                                            

يکشنبه 12/8/1387 - 15:46 - 0 تشکر 68423

این مقاله تمامی مخالفتها را رد می کند ، منطقی ترین مقاله در مورد حضور زنان در ورزشگاه .

حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه ها سبب ایجاد انگیزه در قهرمانان، ایجاد شور و نشاط، تلطیف فرهنگی ورزشگاه ها و توسعه فرهنگ ورزش کردن در خانواده ها می شود. رضا قراخانلو و فریده نیسیان در تحقیقی نگرش اقشار مختلف جامعه را درباره حضور تماشاچیان زن در میدان و رقابت های ورزشی مردان مورد بررسی قرار دادند. در این تحقیق آمده است: "ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی از مسایل مختلف جامعه تاثیر می پذیرد و گروه های مختلفی را با عنوان ورزشکار و تماشاچی زیر پوشش قرار می دهد. در جامعه کنونی، ورزش به عنوان امری انسانی - تربیتی مورد توجه بوده و در بین همه اقشار جامعه به سرعت در حال گسترش است. همچنین متاسفانه قشر عظیمی از افراد اجتماع یعنی جوانان، به دلایل گوناگون به مسایل مخرب از جمله اعتیاد روی آورده اند، زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توان گفت نداشتن امکانات کافی ورزشی و برنامه مناسب برای پر کردن اوقات فراغت، دامنگیر آنان نیز شده است. با نگاهی گذرا به مسابقات مردان که امکان حضور زنان در آن فراهم بوده است، به نظر می رسد در هر مکانی که زنان به عنوان تماشاچی حضور داشته اند، نزاکت و انضباط بیشتری در میان ورزشکاران و هواداران حاکم بوده است. حال با توجه به تاثیر تماشاچیان در نشان دادن احساس غرور و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، به نظر می رسد حضور تماشاچیان زن در میدان های ورزشی، تاثیر مثبتی بر ورزشکاران و تماشاچیان خواهد داشت. ایمن سازی محیط های ورزشی از راه جلوگیری از رفتارهای پرخاشگرانه، خشونت آمیز و وندالیستی، ایجاد رفتارهای اجتماعی و تربیتی منطبق با اصول و سنت های پسندیده اسلامی و ملی و فرهنگ سازی در ورزشگاه ها، افزایش انگیزش عمومی فرد بر اثر حضور تماشاچی علاقه مند، زنده کردن روح ورزش، فرهنگ سازی و یافتن الگوهای ورزشی مناسب و تقویت ورزش زنان از راه دیدن مسابقات برتر، عواملی برای بررسی امکان حضور زنان به عنوان تماشاچی در میدان ها و رقابت های ورزشی مردان است. به نظر می رسد با حضور بانوان و خانواده ها در ورزشگاه ها برای تماشای دیدارهای ورزشی، می توان نظارت و کنترل اجتماعی را در ورزشگاه تا حد زیادی افزایش داد، زیرا خرده فرهنگ اوباشگری در مقابله با فرهنگ ناموس پرستی، فرصت ابراز وجود و آلوده سازی محیط ورزشگاه را نخواهد یافت. در نگاهی کلی به نتایج بدست آمده حاصل از این تحقیق باید گفت بیشتر پاسخگویان به ورزش علاقه مندند و ورزش می کنند و دلایل ارزشمندی را برای لزوم حضور زنان در ورزشگاه ها ارایه می دهند. این دلایل هم به لحاظ فرهنگی و هم از نظر فنی قابل تامل است، زیرا به نظر پاسخگویان، حضور تماشاچیان زن سبب ایجاد انگیزه در قهرمانان، ایجاد شور و نشاط، تلطیف فرهنگی ورزشگاه ها و توسعه فرهنگ ورزش کردن در خانواده ها می شود. در فرهنگ ملی ایران، بسیاری از گفتارها و رفتارهایی که در زمان عدم حضور زنان عادی قلمداد می شود، در جمعی که زنان حاضر باشند، با احتیاط و حتی خودداری افراد همراه می شود. حجب و حیای مردان در حضور زنان، ویژگی عرفی - ملی ایرانیان است که از آن می توان با عنوان شرم فرهنگی و ارزشی نام برد. یافته های تحقیق حاضر حکایت از این مساله دارد که حضور زنان در جایگاه تماشاچیان - به احتمال بسیار-مانع از بروز برخی رفتارها و گفتارهای غیر اخلاقی مردان خواهد شد. اگرچه آزمایش این نظریه دشوار به نظر می رسد، گذشتن از آن نیز آسان نیست. متاسفانه امروزه در برخی از مسابقات - به ویژه در فوتبال-استفاده از کلمات بسیار زشت و ناسزاهای رکیک، عادی و معمولی شده است، به نحوی که گاهی چند هزار تماشاچی، حتی برای مدتی بیش از چند دقیقه مستهجن ترین کلمات را به کار می برند. آیا این رفتار در حضور چند هزار خانم نیز تکرار خواهد شد؟ آیا اگر از قبل به تماشاچیان تذکر داده شود که خانواده ها و بانوان نیز حضور دارند، باز هم با همین شدت به این رفتارهای ناپسند و غیر اخلاقی ادامه داده خواهد شد؟ در این مسیر موانعی نیز وجود دارند که باید برطرف شوند. مهمترین مانع را مناسب نبودن زمان حاضر می دانند. شاید بتوان گفت برای حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه ها، به زمان بیشتری نیاز داریم. به نظر می رسد این زمان باید مصرف رشد فرهنگی - اجتماعی مردم شود تا به مرتبه ای برسند که فضای ورزشگاه ها از نظر فرهنگی برای زنان امن باشد. برای رفع مشکلات حضور تماشاچیان زن باید توسط مدیران ورزشی و مسئولان ورزشگاه ها برنامه ریزی شود. برای مثال بسیاری از پاسخگویان به جداسازی محل استقرار زنان و مردان و روش هایی مانند آن اشاره کرده اند. تماشای نوبتی مسابقات نیز درصد زیادی از نظرها را به خود جلب کرده است. توقع پاسخگویان از رسانه ها برای آماده سازی شرایط برای احقاق حق زنان بسیار منطقی است و باید مورد نظر رسانه ها باشد. این کار چه بسا از نظر اقتصادی برای خود رسانه ها نیز سودمند باشد. هم از منظر اجتماعی و هم از منظر منطق هزینه - فایده، مدیران باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند که با پاک کردن صورت مساله و به تاخیر انداختن موضوع، جامعه متضرر خواهد شد، چرا که نیمی از جامعه - یعنی زنان-با این احساس زندگی می کنند که عدم اجازه به آنان برای تماشای مسابقات مردان، دلیل دیگری از پایمان شدن حقوق زنان در ایران است و این احساس بی گمان، هزینه سنگینی را در پی دارد. براساس یافته ها، افراد مورد بررسی در بیشتر استان ها دیدن مسابقات رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، ورزش های رزمی، تنیس روی میز، بدمینتون، تنیس، قایقرانی و ورزش های بومی و محلی را مجاز می دانند، از این رو سرمایه گذاری در ایجاد شرایط و زمینه های مناسب به منظور تماشای این مسابقات برای زنان با نگاهی به موارد زیر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد. ایجاد انگیزه ویژه استقرار زنان و خانواده ها در میدان های ورزشی، فراهم ساختن امکانات و تسهیلات رفاهی ویژه تماشاچیان زن از جمله تهیه بلیت در نقاط مرکزی شهر، وسیله آمد و شد ویژه  زنان و خانواده ها، امکانات ویژه ورود و خروج از ورزشگاه ها، کاهش نرخ بلیت تماشای مسابقات برای خانواده ها و سازماندهی هواداران رشته های ورزشی از راه تاسیس کانون هواداران در همه فدراسیون ها نیز کار مهم و موثری است. تقویت مظاهر فرهنگی از سوی تماشاچیان و ورزشکاران مرد نیز ضروری است. برای مثال پوشش خاص یا برهنه بودن بالاتنه مردان تماشاچی شاید در ورزشگاه های جهان از نظر عرفی پذیرفته باشد، ولی این کار ممکن است مانع حضور زنان در ورزشگاه ها باشد. به عنوان مثال دیگر باید برخی رفتارهای عرفی ورزشکاران با یکدیگر و با تماشاچیان نیز اصلاح شود که این موارد را می توان به هنگام تشویق یکدیگر، به هنگام شادی ناشی از رسیدن به گل در فوتبال مشاهده کرد. حمل کردن شعارهای مکتوب و تصویری و بیان کلمات دو پهلو که یادآور مسایل غیر اخلاقی، جنسی و شبیه آن است نیز باید اصلاح شود. رفع عوامل ایجاد نارضایتی و رعایت حقوق تماشاچیان مرد نیز زمینه لازم برای حضور شایسته زنان را فراهم خواهد کرد.

يکشنبه 12/8/1387 - 16:18 - 0 تشکر 68428

با سلام 

جناب محسن خسرومن به شما گفتم مدرک بیاورید که این قانونی است اینکه آقای کفاشیان بگوید این قانون نیست اگر هم ایشان گفته بیخود گفته و اگر هم گفته که شرعا اشکال ندارد اشتباه کرده چون این چیزی نیست که بین علما اختلافی باشد همه علما چنین  نظری دارند

آقای احمدی نژاد هم از جواز حضور زنان در اجتماع صحبت کردند من هم این را قبول دارم اما با شرائطش و به شما هم گفتم این شرائط چیزی نیست که عمل کردن به آن آسان باشد و اکثریت هم به آن عمل نمی کنند ووقتی شرائط اسلامی رعایت نشود جواز حضوری هم نخواهد بود من فساد را به زنان نسبت نمی دهم حکم  شرع را می گویم اسلام با احکامش جلوی فاسد شدن هم مرد وهم زن را می گیرد اما در این اجتماع که زنان حضور فراوان دارند هم زن آلوده می شود و هم مرد

در ضمن ظاهرا شما برای حکم شرعی که گفتم بیاورید جناب کفاشیان را آورده اید ظاهرا ایشان جدیدا به جمع مراجع پیوسته اند اگر حکم مراجع جواز است چرا آن روزی که آقای احمدی نژاد این مساله را مطرح کردند اینهمه مراجع اعتراض کردند

این را هم بگویم آقای احمدی نژاد هم اگر چنین کاری بکند با او باید برخورد شود  

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

يکشنبه 12/8/1387 - 16:26 - 0 تشکر 68429

چشمها را باید شست

جور دیگر باید دید

يکشنبه 12/8/1387 - 16:30 - 0 تشکر 68430

سلام جناب محسن خسرو

در مورد هر چیزی اهل فنش باید جواب بده. لطفاً یک منبع مورد اعتماد ذکر کنید. جناب کفاشیان مگر به درجه اجتهاد رسیده که فتوا داده؟ اگر نه از قول کدام عالم دینی این مسئله رو نقل کرده؟

نوشته ای که از قول جناب احمدی نژاد نقل کردید رو من چند بار نگاه کردم ربطی به موضوع شرعی که ما مطرح کردیم و داریم روش بحث میکنیم نداشت.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.