• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 11930)
پنج شنبه 4/11/1386 - 15:6 -0 تشکر 26446
برا کی دلت تنگ میشه؟؟؟

بسم رب الحسین

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

********************************

سلام

 

دلتون برای کی بیشتر از همه تنگ میشه؟؟؟؟

فکر میکنید اگه نباشه خیلی دلتون براش تنگ میشه...پیشتون نباشه منظورمه نه خدای نکرده...

هدفم از زدن این تاپیک مقایسه خودم هست با بقیه(نمیتونم جزییاتشو بگم)

دوست دارم هم در دنیای حقیقی هم مجازی(تبیان) بگید.

کسی که فکر میکنید اگر از تبیان بره جای خالیش خیلی حس میشه...

متشکرم.

 

**سلام بر حسین**

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 23/6/1388 - 5:37 - 0 تشکر 150998

سلام سلام سلام

برای یه دوست قدیمی اصفهانی که مرامش خیلی بالا بود و من شیفته اخلاق و مرامش شدم

اون ابی بیکرانه 

خیلی جاش خالیه دلم براش یه ذره شده

دلتان شاد و لبتان خندان

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 30/8/1388 - 17:7 - 0 تشکر 164739

و خدا هست

سلام

اصولا این روزا دلی برام نمونده و هر چی هست یک تیکه سنگ است و لاغیر..... ( بخونید سنگ ولی باور نکنید. اینقدر میگم که به تحقق بپیونده)

ولی الان هوس یه پنجره ی خیال کردم.... دلم براش رسما شرعا قانونا تنگگگگگگگ شدههههههههه....

مخصوصا برای اون مدل حرف زدن قشنگش....

هاه!

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 1/9/1388 - 17:29 - 0 تشکر 164956

سلاااااام

آنشرلی جوووووووونم،منم دلم برات خیلی تنگیده عزیزم..

بیشترازوقتی که توی وبلاگم هی درموردتو وخطاب به تونوشتم وبازم محلم نذاشتی:(

قربونت برم...خوشحالم که دوستایی دارم که همیشه به یادشونم وبه یادمن..

گویای من،دارم حضور مخفیت رو احساس میکنم..یوهاهاها

درپناه حق 

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 9/9/1388 - 11:50 - 0 تشکر 166782

به نام خدا

دلم برات تنگه 

فاطمه 

هم توی بیداری دارم دنبالت میگردم ، هم توی خواب

توی خواب پیدات میکنم ، بغلت میکنم ، گریه میکنم

اما توی بیداری نه 

برای هزارمین بار دیشب تو خواب ، همدیگه رو پیدا کردیم اما حیف فقط یه خواب بود 

بی معرفت ، دلم برات تنگه . من همیشه به یادتم ، تو رو نمیدونم . هم تو ، هم اون زهرا .... 

دوشنبه 9/9/1388 - 21:41 - 0 تشکر 166890

..................................
................................. 

یه صدا
دلم برای یه صدا تنگ شده
..................................
..................................

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

چهارشنبه 11/9/1388 - 16:40 - 0 تشکر 167252

و خدا هست

سلام

بیشترازوقتی که توی وبلاگم هی درموردتو وخطاب به تونوشتم وبازم محلم نذاشتی:(

پنجره جان اگه مثلا بلاگفا بودی من هرروز میومدم اما با این وبلاگت شدیدا مشکل دارم. نیومدنم هم به همین علت ه

دلم شدیدااااا قویااااا وحشتناک برای mamoodnzr تنگ شده... اصلا یک جور ناجوری دلم هواشون رو کرده.

هوای خودشون بحث های زیباشون. چقدر من رو به نهج البلاغه نزدیک کرده بودن... هوووم... دلم برای شعراشون تنگ شده

دوست دارم یک بار دیگه ببینمشون و شعرامو ازشون بگیرم و ....

هر کجا هستن به سلامت باشن. خودشون و همسر عزیزشون

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 18/9/1388 - 22:8 - 0 تشکر 168677

به نام خدای مهربون

دلم برای روزای اولی که اومده بودم تبیان تنگ شده برا اون حال و هوای خوبی که تو انجمنا بود

وقتی می یومدی کلی انرژی می گرفتی 

دلم برا اون مسابقه فوتبال تنگ شده برا دبستانمون برااااااااااااااااااااا..............................

برا اون شادی که تو بچه ها بود

اما الان وقتی می یام تبیان فقط دلم می گیره

بازممممممممممم خدایاااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
چهارشنبه 18/9/1388 - 23:5 - 0 تشکر 168694

به نام خدا

دلم خیلی تنگ شده...

دلم برای همونی تنگ شده که حرفم توی یه تاپیک دیگه رو به خودش گرفت، البته اونو که بهش توضیح دادم چی بوده.

اما حالا این تاپیک رو بهش اجازه می دم که کمپلت به خودش بگیره! دلم برای خودش تنگ شده...    :)

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

شنبه 21/9/1388 - 13:29 - 0 تشکر 169106

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

يكاري كن نذار....................

دلم خیلی تنگ شده ومیشه براش......خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یاعلی مدد التماسدعا

 

شنبه 21/9/1388 - 19:24 - 0 تشکر 169158

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یكاری كن نذار....................

دلم خیلی تنگ شده ومیشه براش......خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

یاعلی مدد التماسدعا

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.