• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24755)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 18:2 - 0 تشکر 28769

بازم سلام
هنوز كه خسته نشدین(كی خسته است سائلین)
ای ،با ارفاغ قبولی
حالا 123
1اول بگو ببینم حالت خوبه ؟
2خانواده چه طورن؟
3تا حالا گفتی (بی خیال)؟به چه چیزهایی یا به چه كسایی می گی؟
4اگه یه روز بفهمی پدر و مادرت،پدر و مادر واقعیت نیستن(البته خدایی نكرده)چی كار می كنی؟( مثل این فیلم های در پیتی كه عمل نمی كنی ،من بدم می یاد)
5به سلمان فارسی افتخار می كنی؟
6بزرگ ترین عبرتی كه گرفتی چی بوده و از كی؟
7بزرگ ترین سوتی كه در جمع دادی و تا حد كندن مو ها از ریشه هم پیش رفته چی بوده؟
8در مورد چه چیز هایی وسواس داری؟
9الان داری به من می خندی یا به حالم افسوس می خوری؟
10یه سوال فنی هم داشتم پیش خودمون بمونه من از فتو شاپ هیچی بلد نیستم،سایز و حجم عكس ها رو چه طوری تغییر می دن؟(گفتم پیش خودمون بمونه ها پای آبرو در میونه،البته ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است)
شرمنده كه مزاحم اوقاتتون شدم منت می زارید به سوال هام جواب بدین(یه باركی چه مودب شدم)
خداحافظ

یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

 انجمن فرهنگ پایداری


چهارشنبه 17/11/1386 - 18:14 - 0 تشکر 28772

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

مجددا خدمت همه‌ی سائلین محترم و آقا میلاد عزیز خسته نباشید عرض می‌کنم.

میلاد جان ممنونم از پاسخ‌های قشنگت

راستی محمد‌رضای عزیز دادا چرا این‌قدر تابلو نوشتی آخه مرد مؤمن اگه سوال ویرایش شده توسط من پس اون سوال کوشش تو باید می‌نوشتی سوال حذف شده توسط فلان اینجوری باز کمتر تابلو می‌بود، آفرین پسر خوب از این شوخی‌هایی که ممکنه جون منو به باد بده نکن، زشته آقا زشته یعنی چی این حرکات!!!! اگه یک بار دیگه از این افکت‌ها بیایی میدمت دست خورزوخان حالوت بیگیره، یوهاهاهاهاها.

خب نوبت پرسیدن ادامه‌ی سوالات از میلاد گل هستش:

1. میلاد جان چقدر به این که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، اعتقاد داری، اصلا فکر می‌کنی باید رعایت بشه اصلا بودنش خوبه بده چیه؟

2. میلاد جان هدف اصلیت از نشستن روی صندلی چی بود؟ تا اینجا به نظرت به اون اهداف رسیدی؟(این سوالو میتونی الآن جواب ندی و بزاری برای گزارش کارت ولی اگه جواب دادی حتما تو گزارش کارت ذکرش کن ممنونم)

3. میلاد جان قبرستان رفتی؟ ( تو تهران که یه بهشت زهرا داریم و همه اون جا رو بهشت زهرا صدا میکنن) بیشتر دوس داری سر قبر کی بری؟ وقتی میری سر قبرش چه احساسی بهت دست میده؟ تا حالا به مرده‌شور خونه سر زدی و داخلش شدی؟ احساساتت رو قبل از رفتن به اونجا و بعد از اومدن بیرون رو برامون بگو؟ خدا همه‌ی رفتگان رو مورد رحمت خودش قرار بده نخسوزا رفتگان این جمع رو.

4. از شب اول قبر چی میدونی؟ دوس داری شب اول قبر کی بیاد پیشت؟

5. در مورد هادی درون چیزی شنیدی؟ این هادی چقدر بهت کمک کرده؟ آیا هادی درونت رو کشتی یا نه مثل یه رفیق کنارته؟

6. میلاد جان دل کجای آدم میشه؟ اصلا دلت چقدر گندس؟ فکر می‌کنی دل برای جسم آدمه یا برای روح؟

7.گفتم روح، ببینم وقتی می‌خوابی روحت تا کجاها پر می‌کشه دورترین نقطه‌ای که روحت رفته کجا بوده؟

8. میلاد جان چرا بعضی آدما این‌قدر پست میشن؟ چرا بعضیا این‌قدر راحت جون میگیرن آدم میکشن؟ چرا بعضیا اینقدر راحت ترور شخصیتی میکنن؟ واقعا چرا؟

9. میلاد جان خیلی با این اخلاقت حال می‌کنم که دوس داری کمک کنی به اینو اون و این خودش خیلی مقدسه، به نظرت قشنگ نیست این حرکات شیرین و دوست داشتنی رو مثلا با شکر‌گزاری پروردگات به اوج برسونی؟(من نگفتم میکنی یا نه‌ها گفتم به نظرت) (مثلا با نماز خوندن، نمی‌دونم چرا این سوال رو پرسیدم چون خودمم خیلی دارم کوتاهی می‌کنم تو این مورد، دوس نداشتی جواب نده)

10. اینم آخرین سوال امروزم، میلاد جان شکر‌گزاری خداوند رو چجوری دوس داری انجام بدی ؟ دوس داری چجوری بگی خیلی باحالی خدا؟ خدارو بیشتر وقتا چجوری صدا میزنی؟

میلاد جان ممنون که وقتتو در اختیارم گذاشتی، هر کدوم از سوالارو که احیانا و متاسفانه ناراحتت کرد رو نمی‌خواد جواب بدی

ممنونم که سریع‌السیر و در کمترین زمان پاسخ میدی، از همگی سائلین عزیز و دوست داشتنی هم ممنونم که گرمای صندلی رو تو این چله زمستون بالا نگه داشتن کارتون ایولله داره، ممنون.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 18:54 - 0 تشکر 28782

ســــــــــــــــــلام گلابیه مامی...

خوبی پسرم؟

خوشحال باش من اومدم...!

اومدم بگم به جون خودم من نظرم رو ویرایش كردم

چون گفته بودی راجع به سایز و اینا نپرسین ولی من ممیزیم ویرایششم طول كشید!

یا نه؟؟؟؟ منو مسخره میكنی؟؟؟؟ هه هه

آره پسر گلم عزیز ننه ای!! بیا خونه چرا رات ندم؟

بابت سوالات مسخره و بی ربطم هم ساری عزیز ننه !

هوای داداش مهدیتم داشته باش! پارتی بازییم نكنید ( تأكید!!! )

مهدی ننه جون تو هم هوای میلاد رو داشته باش!

اون سواله هم این بود گریه میكنی یا نه؟ مثلا وقتی دلت تنگ میشه...یا كلا.. افتاد؟؟ هه هه نیوفته رو زمین.

اگه دلت برام تنگ شد ( كه مطمئنم نمیشه... چرا اصلا نمیای خونه؟ ) بیا خونه من اونجا منتظرتم.

موفق و موید و مجرد باشی! ( مجرد یعنی داری نفرین میكنی دیگه؟ پسرم پسرای قدیم )

راستی این نظرم هم ویرایش كردم منتظر ورژن جدیدش باش زود جواب نده یكم صبر كن تا ثبت بشه وقتی اینا روخوندی یعنی چیییییییی داداش ثبت شده هه هه

قوربونت.

یا علی.

انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

چهارشنبه 17/11/1386 - 18:54 - 0 تشکر 28783

پاسخ به جناب محمود نظری عزیز:

سلام دوستای خوبم

1.نظر شما درباره این حکمتهای امام علی(ع) چیه و به نظرتون تا چه حدی اونو اجرا می کنیم(چه تو این انجمن و چه جای دیگه)؟

شخصى مسئله پیچیده‏اى سؤال کرد، فرمود) براى فهمیدن بپرس، نه براى آزار دادن، که نادان آموزش گیرنده، همانند داناست، و همانا داناى بى‏انصاف چون نادان بهانه جو است

جناب آقای نظری عزیز ، به نظر من صندلی داغ و سوالاش نباید صرفا جزو اون دسته ای باشن که به همه آموزش بده و برای فهمیدن باشه. خیلی از سوالهای صندلی داغ باید برای اذیت کردن باشه (دو طرفه) و ...

ولی در تبیان (جدای صندلی داغ) کاملا با این مورد موافقم وخودم هم انجامش میدم مگه اینکه با دوست هام بخوام شوخی کنم و ...

وگرنه خودمم اهل بهانه جستن و ... نیستم.

خود من در این مورد سعی می کنم اجرا کنم. تا جایی که قانع نشم می پرسم ولی نه در حد بهانه گرفتن و ...

* روش صحیح پاسخگویى

* هرگاه پاسخ‏ها همانند و زیاد شد، پاسخ درست پنهان گردد

من گاهی اوقات از کنایه و ... استفاده می کنم. ولی اکثرا صادقانه جواب میدم. و کارشناس هم نیستم که تشخیص بدم چه زمانی پاسخ ها همانند و زیاد شد و ... ، و تا جایی که بشه پاسخ ها رو صادقانه میدم.

2.به نظر شما آیا امام علی(ع) در جلسه تعیین خلیفه نمی تونست با یه دروغ مصلحتی خلیفه بشه و مسلمونها رو در مدت زمان بیشتری هدایت و رهبری کنه؟چرا ایشون از انجام این کار سرباز زدند؟!

دقیقا بزرگی و عظمت امام علی به خاطر همین مسئله هاییه که به نظر شایدم جزیی بیاد. دقیقا همین مَنِشی (رفتار) که شما از امام علیه السلام فرمودین توی ایران داره نابود میشه. من فکر می کنم توی جامعه ی اسلامی ما دروغ های مصلحتی خیلی زیاد شدن.

درحقیقت خود من هم با دروغ های مصلحتی و ... کاملا مخالفم. خب مشخصه که امام علی ع الگوی میلیاردها انسان هستند و پس از پیامبر بزرگترین شخص روی کره ی زمین. (از لحاظ شخصیت) و اگه قرار بود برای رسیدن به هدف (منظور خلافت) از هر وسیله ای استفاده کنن (از جمله دروغ مصلحتی) که دیگه به این شخصیت بزرگ دست پیدا نمی کردن. این نظر منه.

از سوال خیلی خوبتون ممنونم.

3.به نظر شما با هر روشی می تونیم دیگران و خودمون رو شاد کنیم؟(مثلاً گه گاه یه دروغ کوچولو گفتن و بعدش اعتراف به اون){این عادت توی جامعه رواج داره مثلاً یکی از همکلاسی هام این عادت رو داشت}

از هر راهی نباید دیگران رو شاد کنیم. ولی من شوخی هایی می کنم که اسمشون دروغ هست برای خندیدن و شاد شدن. و مطمئنا همون موقع مشخص میشه در حد یه شوخی بوده. و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه.

بله توی ایران و شاید بتونم بگم مخصوصا اصفهان این مورد رواج داره و من فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه اگه همون لحظه مشخص بشه که فقط یه شوخی بوده.

و این رو هم بگم که شوخی داریم تا شوخی. نمیشه هر دروغی بگیم واسه اینکه فقط شوخی کرده باشیم و بعدش اعتراف کنیم به دروغمون!

4.تا حالا شده به همه چیز شک کنین؟با این شک چجوری برخورد کردین و نتیجش چی شده؟

وااااااااای شده. و واقعا کشنده ست. کم کم و با یاری گرفتن از خدا تونستم. شاید زمان راه حل مناسبی باشه. (البته اگه نگیم خدا کمک کنه و ...)

5.آیا به نظر شما هر انسانی یه نیمه گمشده داره؟اگه داره چجوری باید پیداش کنه؟

بله داره. به خودش نگاه کنه و ... ، قبلا توی یه شعر گفتم. لای برگای کتابا دنبال خودت نگرد. توی خودمون دنبال خودمون باشیم.

6.تا حالا شده خیلی صادقانه و خودمونی به خدا بگی "تو"؟!

آره. وقتی به قول بچه ها گفتنی لوس بشم و ... ، یا از دست همه ناراحت بشم و ... ، ولی معمولا از حضرت عباس علیه السلام می خوام تا با خدا حرف بزنند!

با تشکر از شما دوست عزیز و گرامی،امیدوارم من و همه دوستان استفاده لازم رو از حضور شما ببریم.

خواهش می کنم. سوالات خیلی خوبی بودن. ممنون. در کمال خودخواهی می گم اگه استفاده ای هم باشه(که هست) من میبرم نه شما!

در پناه دوست مشترکمان موفق باشید

ممنون در پناه ایزد منان

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 19:11 - 0 تشکر 28786

پاسخ به مریم عزیزم :

سلام سلام سلام

سلام. خوش اومدین. شادی آوردین. (قابل توجه کاربران اصفهانی) نشاط و هشت بهشت و فرشادی آوردین. سلام از ما است.

چطورین؟و چطوری؟جای بسی خوشحالی دارد که شما هنوز استوار و پا برجا هستید انشاالله که تا آخر نیز بدین سان باشید

همه خوبن منم خوبم. یو چی؟ از حضور گرم شما در محفل ما بسی زندگی جریان دارد.

واما من می خواستم یه سوالی بپرسم که دیگه نمی پرسم چون جوابمو از بقیه ی جواب ها گرفتم پس زیاد مزاحم نمی شم

سوالهای شما جوابهای دیگه ای داره.هر جوابی با اون یکی متفاوته!

فقط خواستم یه شعری رو برات بذارم بگو چه حسی نسبت بهش پیدا کردی؟ و اولین کسی که اومد تو ذهنت کی بود؟؟البته

راستش حس دلتنگی!

نمی دونم چی بگم. بهتره بگم یاد خودم افتادم! و اینکه اون کسی که دوسش دارم داره این شعر رو می خونه و یاد من میفته!

البته اینکه این شعر رو با موزیک گوش بدی یه چیز دیگس ولی شرمنده امکانات محدود بید

اینو توی کتاب زبانمون خوندم.

Necessity is the mother of invention

احتمالا در مورد مونا مادر گفته.

همیشه پر انرژی باشی مریم جاان مثل خودم! بازهم منتظرتم.

پاسخ به مونا مادر نازنینم :

سلام گل منگولی مامی

هوووووووم. سلام مامی شنگوله

چطور مطوری؟

آماده ای؟ شروع كنم؟

خوبم تو چطور مطوری؟

ای مادر آزاده آماده ایم آماده

دوست داری سربازی كجا بیوفتی؟ (از كجا بیوفتی؟

بدترین جای ممکن!

دوست دارم از یه دیوار 1 متری بپرم پایین.

به آرایشگری علاقه داری؟ (مثلا موهای یكی رو براش شوار بكشی یا...)

بیشتر دوست دارم یکی رو کچل کنم. حالا چه از لحاظ اعصاب چه از لحاظ مویی!

ولی سشوار نه. علاقه دارم توی موها دست بکشم ولی به سشوار کشیدن نه

چشم و هم چشمی از دید میلاد یعنی چی؟ تو خودت آدمی هستی كه چشم و هم چشمی كنی؟

تا حالا تعریف مشخصی از چشم و هم چشمی نخوندم و ننوشتم. ولی اینکه بگم فلانی اینو داره منم باید داشته باشم و ... رو جزو چشم و هم چشمی می دونم.

ببین این سوالها رو باید توی صندلی داغ بعدی که یه خانم میشینه بپرسی.

خودم اهل چشم و هم چشمی نیستم زیاد. در همین حد که یکی رو ببینم توی سوناتا نشسته و بگم تو رو خدا این باید توی سوناتا بشینه و ما ...

ههه ههه.

4.دوست داری چند تا بچه داشته باشی؟(بی شوخی جواب بده)

من در این موارد شوخیم کجا بود؟

شاید 2 یا 3 تا بچه

5.زنت باید محجبه باشه یا نه هر جور كه بود مهم نیست؟

خیلی محجبه نباشه. خیلی هم اوپن نباشه! دلش محجبه باشه!

6.عاشقانه ترین جمله ای كه شنیدی چی بوده؟ از كی بوده؟

دقیقا یادم نیست. اون دفعه چی بهم گفتی؟

7.اگه بخوای عشقت رو به یكی ثابت كنی و وقت زیادی هم نداشته باشی سعی میكنی بهش بگی یا بهش نشون بدی؟!!

خیلی جدی دارم میگم :

میرم یه کشیده میزنم توی گوشش (البته واسه اینکه بدونه کاملا جدی دارم بهش می گم و توی زمان اندک پی به عمق حادثه ببره) و می گم. ببین من زیاد وقت ندارم. فقط اینو بدون که خیلی دوست دارم. می پرستمت. و میدوم و میرم.

هم بهش میگم هم نشونش میدم.

8.فكر كن تولدته دوست داری از من (كه مادرتم) یا هر كس دیگه ای چه چیزی كادو بگیری؟(من كه كادو بده نیستم گفته باشم!)

تو که لامبورگینی. ولی از بقیه ...

از مهدی : توپ فوتبال

از یلدا : یه نقاشی

از مریم : یه بیت شعر

از مجید : یه بوس کوچولو

از هیاط طیبه : صفا صمیمیت عشق محبت صداقت ندامت شکایت حجامت رضایت قناعت رذالت طهارت جنایت نزاهت نظافت ...

از گیگیل دایی : یه جمله ی ادیبانه

و .... ، اما در کل بهترین هدیه واسه من اینه که توی اون روز کسی از دستم ناراحت نباشه و همراه با دوستایی که دوسشون دارم باشم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 19:25 - 0 تشکر 28791

  ادامه از پست قبلی (پاسخ به مونا مادر)

.اهل قلیون یا پیپ یا حتی سیگار هستی یا نه؟

یا نه

10.بعد از خدا كی رو میپرستی؟(خواهشا نگو خودم)

پرستیدن نیست. شاید همونی که دوسش دارم

11.تا به حال ضایع شدی؟ مثلا بخوری زمین؟

چرا هر اتفاق ناجوری که واست میفته رو از من میپرسی؟ ههه هه

خداییش تا حالا جلوی پسرهای همسایه نخوردم زمین و همه بهم بخندن و ...

همینطور جلوی دخترها.

ولی گاهی اوقات ضایع شدم.

12.كی رو خیلی بد كتك زدی كه بعد دلت براش بسوزه؟

به بعضی از دوستام (به قول معروف) پس گردنی زدم!

13.وقتی خیلی كفری میشی چی كار میكنی؟(مثلا دیوونه بازی در میاری بزنی چیزی رو بشكنی؟)

کنترلم رو از دست میدم. ممکنه

14.سر مامان و بابات داد میزنی؟

تا حالا شده

نظرت راجع به متافیزیك؟

من فکر می کنم متافیزیک تاثیر بیشتری روی دنیا و جهان و ... داره تا اتفاقاتی که با چشم و ... می بینیم.

وقتی دلت تنگ میشه یا كلا گریه میكنی؟

خواهشا این سوالت رو دوباره بپرس

17.میدونی كه ولنتاین نزدیكه ، دوست داری روز ولنتاین با كی باشی؟(حالا تو هی بگو نره ما میگیم بدوش هه هه)

متاسفانه شرایطش رو ندارم که بخوام بهش فکر کنم. یاد سال پیش میفتم.

18.كدوم رو بیشتر دوست داری؟ 1.هالووین 2.ولنتاین 3.تنكس گیوینگ 4.كریسمس 5.نوروز 6.چهارشنبه سوری 7.سیزده بدر

خب مشخصه که 4 مورد اولی توی ایران جا نیفتاده. مثلا روز ولنتاین توی ایران به جای اینکه جشن گرفته شه ، مامورین 10 برابر میشن و مردم رو جدا می کنن و ...

ولی از بین 3 تای آخری سیزده به در رو بیشتر دوست دارم. به خاطر اینکه معمولا با مسافرت های کوتاه مدت همراه میشه.

19. كاری انجام دادی كه الان پشیمون باشی؟

آره. خیلی شده.

20.اهل فال گرفتن و اینجور برنامه ها هستی یا نه؟

فال حافط آره هستم.

ولی فال قهوه و خط کف دست و ... رو قبول دارم گرچه هنوز همچین فالی نگرفتم.

البته یه عده هستن که همینطوری فال می گیرن و چیزی حالیشون نیست. ولی اگه فال گیر واقعی باشه و کارش درست باشه ، منم قبولش دارم. در واقع فال و ... رو قبول دارم.

1.اسم عطر یا ادكلنی كه استفاده میكنی؟

اسپری : نیوه آ

ادکلن : با مارک versus

چند روز در هفته میری حموم؟

معمولا 4 بار در هفته میرم. بسته به شرایط داره. تابستون هر روز. اگه ورزش برم و ... هر روز.

3.ریشت رو چند روز یه بار میزنی؟

خب مطمئنا این سوال ها برای پی بردن به شخصیت لازمه.

منظم نیست. شاید 2 روز یه بار. شایدم 3 روز. شایدم کمتر و بیشتر. (البته اگه قرار باشه ریش نذارم)

4.پات بو میده؟

یه بوهایی میاد. باید بذاریم زمان بگذره ببینیم چه خوابایی واسم دیده.

مرتبی یا شلخته؟

منظم نیستم! ولی همیشه هم شلخته نیستم!

سایز لباس؟( s , m , l , xl , xxl)

لارج

منم متولد اسفندم ها منت كش نیستم

شخصیت انسان ها همیشه مطابق با ماه تولدشون نیست

مادر مونا. ببخشید. منظوری نداشتم. منو توی خونه راه میدی؟

پشت در رو نندازی ننه

با خوب و بدم سازی ننه

سرمو بگیر تو دامنت

قربون بوی پیراهن یوسف برم من که چشمای یعقوب رو بهش برگردوند.

من خیلی كم تبیان میام ولی بخاطر تو اومدم....دیگه چكار كنیم دیگه یه دونه میلاد كه بیشتر نداریم...  

قربون مادر با احساسم برم. مرسی خانم مونا جووووونم!

چون دلم برات سوخت..هق هق وقتی گفتی یه دونه مادرم از من خبر نمیگیره

مادر لامبورگینی واسم میگیری؟

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 19:31 - 0 تشکر 28794

پاسخ به دوست عزیز سعید آن(امیدوارم آیدیشون همین باشه)

با عرض سلام خدمت مشتریهای دائمی صندلی چاق اِاِ... ببخشید  صندلی داغِ داغ

سلام سعید جان

7 بار بگو دایی چاقه چایی داغه ، تا دفعه ی دیگه اشتباه نکنی

منم چند سوال از بیکران عزیز داشتم. البته چون بچه ها تقریبا همه جور سوال کردند   سوالای من هم از بعضی پاسخهای بیکران عزیز بوجود اومده  که البته بیشتر جنبه سیاسی دارن

قرار رو بر این گذاشتم که سوالای خیلی سیاسی رو جواب ندم.

خوشحال میشم به بقیه سوالاتون پاسخ بدم

نظرت در مورد وجود جبر و اختیار در زندگی چیه و هر کدوم چقدر سهم دارن؟

از جنبه ی سیاسی پاسخ بدم؟

هر جفتشون سهم دارن. البته ما شنیدیم که انسان ها نباید دنبال جبر و اختیار و از این چیزا برن. واسه عوام گفتن.

مطمئئنا هردوشون توی زندگی ما سهیم هستند. نمی تونم درصد بیارم. بسته به خود شخص داره.

آیا در ایران دموکراسی وجود درد؟

اگه دموکراسی فقط اینگونه باشه که رییس جمهور رو مردم انتخاب کنند و مجلس وجود داشته باشه و ... ، میگم بله

ولی یکی از بزرگترین مشکلات ما به نظر من اینه که در انتخابات خیلی از کاندیدا ها رو رد صلاحیت می کنن. اگه یه نفر دید اوپن و بازی داشته باشه نمی تونه کاندید بشه.

آیا معتقدی که باید آزادی بیان بطور کامل وجود داشته باشه؟ فکر نمی کنی ضرر اون بیشتر از فوایدشه؟

باز هم بستگی داره به سطح فرهنگ مردم. توی ایران کامل نباید باشه. ولی خیلی بیشتر از اینی که هست.

یک کشور اسلامی نام ببر که دوست داری ایران از لحاظ جو  فرهنگی و دموکراسی  مثل اون بشه

هیچ کدوم.

یه روزنامه ای که یشتر می خونی رو نام ببر

من بیشتر اخبار ورزشی می خونم. و اونم از همین سایت تبیان.

ولی روزنامه ی جام جم رو بیشتر از بقیه نگاه میندازم

با تشکر از شما به خاطر گرما دهیتون به برنامه

پاسخ به مرجان آسمونی عزیز :

سلام و تشکرررررررررر

سلام از ما است. خواهش می کنم.

خیلی خوشحالم کردید که به وبلاگم سر زده بودید
امیدوارم بازم اونطرفا تشریف بیارید

خدا بخواد در ادامه هم پی گیر وبلاگ زیباتون خواهم بود.

بله برای همایشم ثبت نام کردم انشالا که همایش خوبی از اب در بیاد

میاد انشاءلله. مهم خود همایش نیست. مهم برنامه هاییه که باید بعد از همایش به فکرش باشیم!

اون سوالم که بود:نظرتون راجب بچه ها منظورم بچه کوچولو ها بود

آووووه ، من فکر کردم بچه های همینجا رو گفتین.

دوستایی که من رو می شناسن می دونن که چقدر به بچه ها علاقه دارم. و در کل رابطه ی خوبی باهاشون دارم. و بهشون اعتقاد دارم!

اهل بازی های کامپیوتری هستید؟؟؟چه بازیهایی؟؟؟

بله هستم. بازیهای استراتژیک رو خیلی دوست دارم. مخصوصا بازی سیویلیزیشن

Civilization

و همینطور فوتبال (ساکر 6) بازی می کنم. کانتر و جی تی ای و آندرگراند و ... هم بازی می کنم.

چقدر از وقتتون رو در روز به نت اختصاص میدید؟؟؟

نت و دنیای مجازی واقعا بزرگتر از دنیای حقیقی هستند واسه ما. و هرچقدر وقتمون رو به این محیط و این دنیا اختصاص بدیم شاید کم باشه! اکثر وقت من در اینترنت و ... میگذره!

رشتتون رو نمیدونم ممکنه گفته باشد اما اگه ممکنه یه بار دیگه بفرمایید

من هم رشته ی شما رو نمی دونم. و همینطور دانشگاه و ...

رشته ی کامپیوتر دانشگاه نجف آباد

کدوم خیابون اصفهان ساکن هستید؟(فضولی نباشه

واسه کلاس گذاشتن می گم سیتی سنتر!

ولی جزییاتش رو انشاءلله در روز همایش به عرضتون می رسونم.

فعلا بسه
موفق باشید

خیلی ممنون.

باز منتظرم.

و شما هم مثل همیشه خوش قلب و ساده دل باشید.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 19:49 - 0 تشکر 28799

هوالمعشوق

دلخوش عشق شما نیستم ای اهل زمین به خدا معشوقه من بالایی است.

*******************************************************

سلام

در کمال آرامش و متانت و این حرفا...!!

1 تا حالا شده کانکت بشید یادتون بره دیس کانتک بشید؟؟؟؟

(چون خودم الان این کارو کردم!!)

2 میخواستم در مورد دروغ مصلحتی بپرسم جناب نظری زودتر گفتن...

من اینو میپرسم اگه یه نفر به خاطر خودتون(به اصطلاح خودش حالا یعنی خودش اینجور تصور کنه که به خاطر شماس و براتون بهتره) بهتون دروغ مصلحتی بگه میبخشیش؟؟؟ و با دروغش کلی داغونتون کنه و...

مثلا معشوقتون! یه دروغ مصلحتی بهتون میگفت و ازتون جدا میشد چون فکر میکرد بودن با شما برای شما مفید نیست

3 همیشه سوالامو دو طرفه میپرسم سوال بالا رو بر عکس جواب بدید...

اگه میگید، چرا فکر میکنید شما میدونید صلاح طرف مقابلتون چیه؟؟؟

4 چرا جدیدا همه فکر میکنن من ناراحت شدم از دستشون یا عصبانی شدم از دستشون؟؟؟

منهای مورد خودتون البته (اگه این چند وقت سایر پست هام رو نخوندید جواب ندید)

5 فکر میکنید حس یه خواهر نسبت به برادرش چیه؟؟؟میتونی توصیفش کنی؟؟؟دوست داشتی خواهر بودی؟؟؟

6چند نفر تو دلتون جا میشه؟؟؟

7 فکر میکنید دل آدم شلوغ باشه خوبه یعنی آدمهای زیادی تو قلبتون باشن(مثل من)یا نه خلوت باشه

(منظورم عشق و این حرفا نیست...محبت نسبت به دوستان و...)

8 فکر میکنید هر چی دل ادم خلوت تر باشه کمتر کسی رو توش راه بدین محبت بیشتر میشه یعنی تعداد افراد کمتر محبت بیشتر

9 غرور رو برای من تعریف میکنید؟؟؟ خیلی ها به من میگن مغرور فکر میکنید چرا؟؟در صورتی که واقعا اینطور نیست خجالتی بودن با غرور مگه شبیه به همن؟؟

10 معذرت خواستن برای شما آسونه؟؟؟ مجازی رو نمیگم چون خیلی آسونه...میتونید تو چشمای طرف مقابلتون نگاه کنید و معذرت بخواهید(وااااای من نمیتونم...آب میشم)

11 تا چه حد میتونید محبت خودتون رو نسبت به اطرافیانتون نشون بدید؟؟؟براتون آسونه یا نه..بازم منظورم در دنیای حقیقی بود...چشم تو چشم...

11 بهترین راه ابراز این محبت چیه؟؟؟به نظرتون زبونی موثرتره یا با رفتار؟؟؟شما کدومشو انتخاب کردید؟؟؟

12چرا دوست دارید از من نقاشی هدیه بگیرید؟؟؟من اصلا بلد نیستم نقاشی بکشم...

13 چقدر به روابط نتی اعتقاد دارید؟؟؟مثلا خواهر برادرهای نتی که خیلی معمول هست...فکر میکنید این روابط میتوندد مثل روابط حقیقی باشند؟؟؟

14احترام گذاشتن در دنیای مجازی و حقیقی با هم فرق میکنه؟؟؟؟چه فرقی؟؟؟

15بهترین راه برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید چیه؟؟؟

16 اگه کسی دوستانه بهتون پیشنهاد انجام کاری برای بهتر شدن رو بده حرفش رو قبول میکنید؟؟؟

17برای فراموش کردن کسی از بین بردن خاطره ها موثره؟؟؟

18 اگر بخواهید کسی رو از قلبتون بیرون کنید چکار میکنید؟؟؟؟

19چجوری میشه فهمید کسی داره دروغ میگه و فیلم بازی میکنه یا حقیقت رو میگه؟؟؟فرض کنید چشمی نیست که از نگاه کردن بهش بتونید حقیقت رو بفهمید

20 به طور متوسط رو سوالام چقدر فکر کردید؟؟؟

من استثنائا 21 سوال میپرسم...

21 اون بار که سوالام رو با اون لحن بداخلاق میخوندید اولین چیزی که اومد تو ذهنتون چی بود؟؟؟ چه عکس العملی نشون دادید؟؟؟خواهشا فوق صادق جواب بدید.

خب باز هم اینبار سوالام به خاطر شنیدن یه جریانی مرتبط با همون جریان بود.

خسته نیستید میدونم که از نشستن روی صندلی لذت بردید

موفق و موید باشید

**یا علی از تو مدد**

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 17/11/1386 - 20:24 - 0 تشکر 28803

سلام زنگوله پای تابوت ( درسته؟ )...

ای بتركی اینقدر خندیدم دلم درد گرفت

چرا قضیه ی زمین خوردن من رو لو دادی هه هه آی دلم

به جون خودم الان مهدی میاد گیر میده... بعدشم منو میندازه بیرون

میگم چیز یادم شد...

آهان....طبق قانون سوم ( دوم اول چهارم یا هر چی ) نیوتون: عشق در پسرها هرگز از بین نمیرود بلكه از دختری به دختر دیگر انتقال میابد!

هه هه موافقی؟

فعلا ( منتظرم باش )

یا علی.

انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

پنج شنبه 18/11/1386 - 0:6 - 0 تشکر 28831

پاسخ به محمد رضای عزیز. هیاط طیبه

سلام جناب مهندس. چطوری دادا

سلام پسرم (یعنی دادا)

خوبی خوشی ؟
باز دمت گرم که سپر این آقا مهدی شدی که از کوره در بره ... هی ما خواستیم بکشیمش رو صندلی ... زدی همه چی رو خراب کردی...اما بازم به معرفت شما اصفهانیا

خوبم. چیکار کنیم دیگه. ما اصفهانی ها هستیم و معرفتیمون. بهتر بگم اصفهانه و معرفتش.

اما سوال : اول اراجیف گونه :(حقیقتهایی را با اراجیف درک کنیم)

اولیشو خودم میگم. حقیقت وجودی هیاط طیبه رو درک کنیم.

مرغ زودتر به دنیا میاد یا تخم مرغ

خدا اول خروس رو آفرید و بعد مرغ رو و بعد تخمشون رو.

_"سلام دوستان عزیز اصفهانی " با " سلام دوستان اصفهانی عزیز " فرق میکنه ؟

بستگی به این داره که اونی که این جمله رو میگه چقدر ترافیک ذهنی داشته باشه.

من منم ، تو تویی ، کدوم .... ( نه اشتباه نکن . اون منظورم نبود ) من منم ، تو هم تویی ، کدوم میشه میلاد ؟

اونی که الان داره به ریشت می خنده

به نظرت پل خواجو رو آب ببره اصفهان رو چی میبره

اون رفیقت که گفت ترافیک ذهنی داری کی بود؟

فکر کنم هویت اصفهان تا جایی میره

شده تا حالا سر میلاد بخوره تو دیوار ، دیوار باد کنه

از اون ورکی باد کرده. یعنی رفته تو

ولی یه دفعه اینطور نشد. زدم توی سر تو ولی سرت باد کرد. (البته تفاوتی هم نمی کنن.)

راسته میگند اصفهانیها همشون از کوچیک گرفته تا بزرگ زیرک و باهوشند و کسی نمیتونه سرشون کلا بذاره

آره اصفهانیها خیلی بامزه اند. ولی نه همشون. اصفهانی اهل مزاه(ح) و نمک و شوخی و ... هستند. در کل طبع جالبی دارن. فکر کنم سرآمد آنان شاعر توانمد اصفهانی مرحوم خاکشیر باشند. (تخلصشون این بود انگار)

ولی متاسفانه من اینگونه نیستم. و اهل شوخی و ... نیستم.

اگه بخوای خود کشی کنی اونم به وسیله پرت شدن از فاصله بلند روی زمین ، کجا رو انتخاب میکنی

فکر می کنم ارتفاع رو انتخاب کنم.

_ کسی بخواد گلوله ای بزنه تو سر من و تحویلم بده برای گرفتن جایزه نمیخواد خودتو سپر من قرار بدی ... مرسی ممنون

می دونم که خودت هم نفهمیدی.

دوم جغرافیایی گونه

خُبم هس

شهر من تنها یه منطقه است یا ممکنه یه شخصیت هم باشه ؟ اگه منطقه است خالی از جمعیته ؟ ممکنه روی زمین هم چنین جایی یا چنین فردی رو پیدا کنی

شهر من یه منطقه ست. ولی ستاره ی من یه شخصیت می تونه باشه.

ذهنت رو ببر طرف :

پشت دریا شهریست ، قایقی خواهم ساخت و ....

ولی شهر من پشت دریاها نیست. توی آسمونهاست. و جمعیت داره و ... ، ممکنه توی جنگل هم بشه پری پیدا کرد.

اگه یه روز رفتی برای دانشگاه نجف اباد یهویی دیدی منارجنبون هم اونجاست چه حسی بهت دست میده

راستشو بخوای می گم : یاد مریم میفتم!

اگه اسم اصفهان رو بزارند روی تهران و تهران بشه اسم اصفهان ناراحت میشی یا خوشحال ؟چرا؟

پیش خودم میگم این تهرانیها که دارن سپاهان رو نابود می کنن حالاهم اومدن اسم اصفهان رو برداشتن و ... (البته شوخی می کنم.)

فکر کنم ناراحت بشم. اگه از اول ، اسم اینجا تهران بود و اسم اونجا اصفهان طوری نبود. ولی عادت کردیم به این نامها و ...

اگه قرار باشه اصفهان بشه پایتخت چی

الان که واقعا داره افتضاح تر از پایتخت هم میشه. (از لحاظ آلودگی و جمعیت و شلوغی و ... میگم) فکر نمی کنم بشه ولی امیدوارم نشود.

_ (این سوال توسط مهدی مکلارن ویرایش شده است

به نظر من که همه ی سوالهای تو باید حذف میشدند! مهدی مکلارن چه حسابی برده از محمد رضا که فقط همینو ویرایش کرده.

البته در حد تیم پلی اکریل جالب گفتی.

این یکی خصوصیه ... کسی خواست نخونه ....
طوخچی رو بیشتر دوست داری یا میدون کنه رو ؟ چرا؟


هرجا تو راحت تر باشی.

اگه به جای دانشگاه نجف اباد جایی دیگه قبول میشدی مثل مثلا .... خمینی شهر یا شهرضا ... میرفتی ؟ برا چی؟

اگه بیای همایش همونجا جوابتو میدم. اینهمه شهر داریم واسه چی اسم این دو تا رو بردی؟ حتما یه مشکلی داری که پرسیدی؟ خوشحال میشم مشکلت رو حل کنم. اگه خودت بخوای و من رو محرم مشکلاتت بدونی.

سوم فوتبالیاش بیاند توو

صبر کن من پرچم و ترقه ام رو بیارم.

اگه شعارت نه قرمز نه ابی فقط زرد قناری یا طلایی ؟؟؟

اگه شعارت همون جمله بالایست چرا آبی بیکران ؟

ممکن داره تو از رنگ قرمز خوشت بیاد ولی طرفدار استقلال باشی.

آبی بیکران به استقلال و ... کاری نداره. مهم اینه که تووی آبی دریا بتونی غرق بشی. توی آبی آسمون بتونی محو بشی و ... ، آبی بیکران شاید همچین استنباطی داشته باشه.

اون روزی که برا بازی سپاهان پیروزی رفته بودی آزادی .... وقتی تماشاچیای پرسپولیس سنگ و صندلی شکسته میزدند تو سر تماشاگرای سپاهان و هفت هشت نفر رو در حد کشت نابود کردند توی دلت چی بهشون می گفتی ؟ به زبون چی میگفتی

خب حرفهای نامربوط می زدیم دیگه. البته واقعا اون تماشاگرایی که من دیدم با عرض معذرت (حقشونه) وحشی بودن. راننده ی اتوبوس می گفت اینا چه ببرن و چه ببازن تموم شیشه های اتوبوس ها رو می شکنند. تموم صندلی ها رو از جاش می کنند و .... ، واقعا افتضاح بود جَوش.

سوالت در مورد اینکه اگه اون تماشاگره که ترقه زد تو صورت سربازه میدادن به تو چیکارش می کردی؟ :

نمی دونم شاید به سربازی که این اتفاق واسش افتاده میسپردم. ولی حتما یه مشت می زدم تو صورتش. واسه اینکه اینقدر نشونه گیریش ضعیفه. آخه جایگاه تماشاگرا چه ربطی داره به اونجایی که سربازه ایستاده بود؟ و بهش می گفتم : آقا جوون اگه ضرب دست نداری خب ننداز. مجبور که نیستی. (البته شوخی می کنم) و از این شوخی خودم نادمانه پشیمانم.

شنیدم که توی ورزشگاه فولادشهر میگفتند "قطبی یادت باشه " " این تیم سپاهانه " .... چرا ؟ راسته

خب آره دیگه. همه باید بدونن سپاهان سپاهانه. دنیزلی می دونست که سپاهان چه تیمیه. چون با پاس که بود جلوی سپاهان بازی کرده بود. یا وینگو بگوویچ و ... هم می دونستن که سپاهان چه تیمیه. علی پروین هم می دونست. ولی قطبی تازه وارد بود به ایران و فکر می کرد توی ایران هیچ تیمی جلوی پرس پولیس نمیتونه وایسه و ... ، و به خاطر همین تماشاچیا گفتن قطبی یادت باشه که اسم این تیم چیه. بعدا بیشتر ازش می شنوی. و می بینیش.

چرا واقعا شما اصفهانیها شدید قطب اول فوتبال ایران ؟ آخه چرا ؟مگه تیمهای دیگه نیستند توی لیگ که همش سپاهان باید قهرمان شه

اگه همون اندازه که به تهرانیها توجه میشه در امر ورزش و همه چیز ، به اصفهان هم توجه میشد ، مطمئن باش در اکثر موارد قطب اول اصفهان بود.

با همه چیز و همه کس در آمیز 
اما با هیچ چیز و هیچ کس آمیخته نشو

هووووووووووووم؟

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.