دوستان سلام
هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!
آتيش
tm
کل آیتم ها 131
ای خدا................................
اصلا پسرا ؛ دخترا هرکاری خواستید بکنید اول سرتون را به آسمان بگیرید و اگر جوابی نگرفتید هر کار دلتون خواست بکنید .
باور کنید شوخی ندارم . واقعا می گم اگه پسرا نبودند ؛ دخترا هم نبودند . یک کم فکر کنین .
پسرهاهمشون پیش فعال وحرف گوش نکن هستن
اگر پسر نبودند شما روی دست بابا و مامان باد می كردی
به نام خدا
سلام
میشه بگید گناه ما چیه؟؟
لابد حسودی میکنید که ما سرتریم
دوستان عزیزم بعد از کنکور منتظرم باشید. حاگیریه پسراست.پرچم ضد پسرا تا ابد بالا میمونه. همه ایران میدونن که اشعه میتونه
خونه بابا موندن که بهتره اینه که خونه شوهر بدبختی بکشیم عزت یه دختره که ازدواج نکنه و بمونه خونه باباش چون دیگه مجبور نیست برا یه پسرغذا درست کنه و بچه اونو بزرگ کنه ولی متاسفانه اینو خیلی از دخترا نمی دونن.
به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند كه برون درچه كردي، كه درون خانهآئي
ایها الناس بسه .منطقی باشیناگه دخترا نبودند نه دختری بود و نه پسری اگه پسرا هم نبودند همین طور..دخترا یه سری نقاط ضعف دارنپسرا هم یه سریپس چرا دارین هی نقاط ضعف و قوتتون رو به رخ هم میكشین؟