• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 11006)
سه شنبه 17/6/1388 - 15:33 -0 تشکر 149513
ضد پسرا

دوستان سلام  

ضد پسرا1  -  ضد پسرا2

 

اگر شما پسران نبودید...

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

سه شنبه 11/8/1389 - 21:10 - 0 تشکر 247503

ای خدا................................

پنج شنبه 13/8/1389 - 14:50 - 0 تشکر 247821

اصلا پسرا ؛ دخترا هرکاری خواستید بکنید اول سرتون را به آسمان بگیرید و اگر جوابی نگرفتید هر کار دلتون خواست بکنید .

پنج شنبه 13/8/1389 - 14:52 - 0 تشکر 247823

باور کنید شوخی ندارم . واقعا می گم اگه پسرا نبودند ؛ دخترا هم نبودند . یک کم فکر کنین .

سه شنبه 18/8/1389 - 16:7 - 0 تشکر 249459

پسرهاهمشون پیش فعال وحرف گوش نکن هستن

چهارشنبه 19/8/1389 - 11:6 - 0 تشکر 249669

اگر پسر نبودند شما روی دست بابا و مامان باد می كردی

شنبه 22/8/1389 - 16:2 - 0 تشکر 250523

Ashaeh_444 گفته است :
[quote=Ashaeh_444;437164;149514]سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممخصوصیات آقا پسرها از ۱۴ تا ۲۸ سالگی...
سن
۱۴
سالگی: تازه توی این سن ، هر رو از
بر تشخیص میدن! (اول بدبختی!)سن
۱۵
سالگی:
یاد می گیرن كه توی خیابون به مردم نگاه
كنن! ... از قیافه ء خودشون بدشون میاد!سن
۱۶
سالگی: توی این سن اصولا“ راه نمیرن
، تكنو می زنن! ... حرف هم نمی زنن ، داد می
زنن! ... با راكت تنیس هم گیتار می زنن!
سن
۱۷
سالگی: یه كمی مثلا آدم می شن! ... فقط
شعرهاشون رو بلند بلند می خونن! (یادش به
خیر ، اون روزا كه تكنو نبود ، راك ن رول
می خوندن!)سن
۱۸
سالگی: هر كی رو می بینن
، تا پس فردا عاشقش می شن! ... آخ آخ!
آهنگهای داریوش مثل چسب دوقلو بهشون می
چسبه! سن
۱۹
سالگی: دوست دارن ده تا رو در
آن واحد داشته باشن! ... تیز میشن ، ابی
گوش میدن!
سن
۲۰
سالگی: از همه شون رو دست
می خورن! ... ستار گوش میدن كه نفهمن چی
شده! سن
۲۱
سالگی: زندگی رو چیزی غیر از
این بچه بازیها می بینن! (مثلا عاقل
میشن!) سن
۲۲
سالگی: نه! می فهمن كه زندگی
همش عشــــقه! ... دنبال یه آدم حسابی می
گردن! سن
۲۳
سالگی: یكی رو پیدا می كنن!
اما مرموز می شن! (دیدشون عوض میشه!)
سن
۲۴
سالگی: نه! اون با یه نفر دیگه هم
دوسته! اصلا“ لیاقت عشق منو نداشت! سن
۲۵
سالگی: عشق سیخی چند؟!! ... طرف باید
باباش پولدار باشه! حالا خوشگل هم باشه
بد نیست!سن
۲۶
سالگی: این یكی دیگه
همونیه كه همه ء عمر می خواستم! ...
افتخار میدین غلامتون بشم؟!
سن
۲۷

سالگی: آخیـــــــــــش! سن
۲۸ سالگی:
كاش قلم پام می شكست و....!!!
چه طور بود؟


فوق العاده بود

يکشنبه 21/9/1389 - 14:22 - 0 تشکر 261236

buffun گفته است :
[quote=buffun;381337;151948]

به نام خدا

سلام

میشه بگید گناه ما چیه؟؟

لابد حسودی میکنید که ما سرتریم


گناهتون اینه كه پسرید

 

 آيا در اين دنيا كسي هست بفهمد كه در اين لحظه چه ميكشم؟چه حالي دارم؟
چقدر زنده نبودن خوب است خوب خوب خوب!!!

باختنت بي گناه ترين گناهم بود،يافتنت بهانه دلم و خواستنت نيازم و با تو بودن آرزويم و تو را گم كردن،پيدايش سراب بود.
سه شنبه 14/10/1389 - 12:19 - 0 تشکر 270512

دوستان عزیزم بعد از کنکور منتظرم باشید.
حاگیریه پسراست.
پرچم ضد پسرا تا ابد بالا میمونه. همه ایران میدونن که اشعه میتونه

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

سه شنبه 14/10/1389 - 16:0 - 0 تشکر 270553

hamedalireza گفته است :
[quote=hamedalireza;301584;249669]اگر پسر نبودند شما روی دست بابا و مامان باد می كردی

سلام

خونه بابا موندن که بهتره اینه که خونه شوهر بدبختی بکشیم عزت یه دختره که ازدواج نکنه و بمونه خونه باباش چون دیگه مجبور نیست برا یه پسرغذا درست کنه و بچه اونو بزرگ کنه ولی متاسفانه اینو خیلی از دخترا نمی دونن.

 

  به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

 

                                    

چهارشنبه 15/10/1389 - 12:50 - 0 تشکر 270747

ایها الناس بسه .
منطقی باشین
اگه دخترا نبودند نه دختری بود و نه پسری
اگه پسرا هم نبودند همین طور
.
.
دخترا یه سری نقاط ضعف دارن
پسرا هم یه سری

پس چرا دارین هی نقاط ضعف و قوتتون رو به رخ هم میكشین؟

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.