با سلام
حسین جان میشه یه انتقاد بکنم ؟
شما با اضافه کردن یه گروه جدید قاطعیت خودتون رو از بین بردید
درسته که این گروه خیلی مشتری داره اما اومدیمو یکی دیگه هم اومد یه گروه دیگه درخواست داد ، شما اضافه میکنیدش ؟
اما حالا که کار از کار گذشته
شما میتونید نگاه کنید به گروه هاتون
یه گروه دو نفره ، چهار گروه سه نفره ، یه گروه پنج نفره و یه گروه هفت نفره
من نمیدونم چه برنامه ای دارید اما هر برنامه ای هم که داشته باشید تا وقتی این گروه ها اندازه هم نشن فکر نکنم مشکل حل بشه
تازه با این مهلتی که باقی مونده فکر نکنم گروه ها مساوی هم دیگه بشن
اگر هم مهلت رو بشتر کنید باز هم فکر نمیکنم تعداد زیادی شرکت کنن
فکر کنم باید یه فکر اساسی برای این بحثتون بکنید
به نظر من شما میتونید به حذف سه گروه و اضافه کردن اسامی به بقیه گروه ها (به جز میسگیلی ها ) تعادل رو برقرار کنید
البته این فقط یه نظر و انتقاد بود
ممنون میشم نظر شما رو بدونم