• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16915)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 13/5/1388 - 12:35 - 0 تشکر 138598

با سلام

جالب شد خانوما هم میرند کیک بوکسینگ وای خدا آخر عاقبت ما رو به خیر کنه ولی هر چی که باشند کنگفو یه چیز دیگست یه کلاسی بود تو تهران آموزش میدادند چطوری نینجا بشی واقعا جالب بود برام یه جوری راه میرفتند رو برگا که صدای برگا در نمی اومد یا از دیوار صاف میرفتند بالا خیلی برام جالب بود بریم نینجا بشیم فوت نینجا هم خوبه بریم به هر حال لباس سیاه میدند خیلی جالبه برام.

حسین جان شما هم بیا وظایف گروه ها رو مشخص کن ما تو گروه خینگیلی ها میخوایم اینجا رو بفرستیم رو هوا کی مدرسه جیگیلی ها رو میسازی؟

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
سه شنبه 13/5/1388 - 12:51 - 0 تشکر 138603

به به....سرکار اور30.....

ورودتون رو به قدرتمند ترین گروه خوش اومد میگم.امیدوارم موفق باشی...

داش حسین اضافه کن لیستو...

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

سه شنبه 13/5/1388 - 13:12 - 0 تشکر 138617

با سلام

حسین جان میشه یه انتقاد بکنم ؟

شما با اضافه کردن یه گروه جدید قاطعیت خودتون رو از بین بردید 

درسته که این گروه خیلی مشتری داره اما اومدیمو یکی دیگه هم اومد یه گروه دیگه درخواست داد ، شما اضافه میکنیدش ؟

اما حالا که کار از کار گذشته 

شما میتونید نگاه کنید به گروه هاتون

یه گروه دو نفره ، چهار گروه سه نفره ، یه گروه پنج نفره و یه گروه هفت نفره 

من نمیدونم چه برنامه ای دارید اما هر برنامه ای هم که داشته باشید تا وقتی این گروه ها اندازه هم نشن فکر نکنم مشکل حل بشه

تازه با این مهلتی که باقی مونده فکر نکنم گروه ها مساوی هم دیگه بشن

اگر هم مهلت رو بشتر کنید باز هم فکر نمیکنم تعداد زیادی شرکت کنن 

فکر کنم باید یه فکر اساسی برای این بحثتون بکنید

به نظر من شما میتونید به حذف سه گروه و اضافه کردن اسامی به بقیه گروه ها (به جز میسگیلی ها ) تعادل رو برقرار کنید 

البته این فقط یه نظر و انتقاد بود 

ممنون میشم نظر شما رو بدونم

امام زمان (عج) : اگر شیعیان ما به عهد و پیمانی که با ما بسته اند وفادار بودند فرج من به تاخیر نمی افتاد.   

سه شنبه 13/5/1388 - 13:28 - 0 تشکر 138621

سلام

جالبه ها .مارو که به قول خودمون هیئت مدیره محترم تایید کردن تو جدول قرار ندادید اما اون اسامی رو که در حال بررسی هستن تو جدول گذاشتین ـ (جل الخالق از خلایق).

پس اسم من کجاست ؟ حتما گذاشتین چشم بصیرت میخواد واسه دیدنش

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد * نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهدساخت *

 ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد * به دست کودکی گستاخ و بازیگوش*

و او یکریزو پی در پی دم گرم و چموش خویش را بفشارد برگلویم سخت * و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد *

بدین سان بشکند در من * سکوت مرگبارم را ......

 ***دکتر علی شریعتی ***

سه شنبه 13/5/1388 - 15:13 - 0 تشکر 138659

سلام خدمت دوستان, آقا حسین عزیز اسم شاد اسما رو هم به لیست میسگیلی ها اضافه كن مورد تأیید هیئت مدیره قرا ر گرفتن

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

سه شنبه 13/5/1388 - 15:26 - 0 تشکر 138665

برگریزان گرامی مثل اینكه متوجه ی قدرت گروه میسگیلی ها نشدي,فعلا قدرتمندترین گروه,گروه میسگیلی ها است.

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

سه شنبه 13/5/1388 - 15:51 - 0 تشکر 138672

سلام...آقا محسن اصلام اینطور نیست که شما میگید.اگه شما قدرتمندترین هستید.پس ما اینجا بوقیم؟
می خوای از همین الان همه ی مسگیلی ها رو با یه فوت از پا در بیارم...هه هه هه هه.
...............................................
در ضمن حسین جون ،من کاملا با عبدالله موافقم.واقعا به اقتدار و مدیریت شما شک کردم.
اولا اینکه این گروه خارج از قانون تشکیل شده و یه جور ضعیف بود شما رو نشون میده.بعدشم خصوصیات این گروه به افرادشون نمیخوره...معمولا افراد لات و با مرام.نمیان بگن ما سروریم.ما بالاتریم و ....در حالی که نیستن.
افراد لوتی طرز برخوردشون واقعا متفاوته.
من از همون اول با تشکیل همچین گروهی مخالف بودم.
اما وقتی تشکیل شد،بهشون تبریک گفتم چون نمیخواستم بهشون بر بخوره.
اما حالا بیا یه نظر سنجی بذار تا ببینیم افرادی که هستند.کدوم با میسگلی ها موافقند.(البته میسگلی ها نباید در این رای گیری شرکت کنند.چون دیر اومدن و جزء یه گروه پوشالی هستند.)
موید باشید


Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

سه شنبه 13/5/1388 - 16:24 - 0 تشکر 138689

فعلا كه گروه میسگیلی ها قدرتمند ترین و پرطرفدارترین گروهه, برگریزان گرامی لطفا یه مقدار با ادب تر صحبت كنید وگرنه شخصیت گروهتون زیر سوأل میبریدبا اینكه اولین بارت نیست.حسین عزیز هم حق داره وگرنه كی میخواست جواب طرفداران میسگیلی ها رو بده

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

سه شنبه 13/5/1388 - 16:26 - 0 تشکر 138690

سلامسلام سلام

نیروهای تازه وارد خوش اومدید 

عبدالله جان چون همه اینها زیر نظر حکومته تعداد افراد گروه مهم نیست

انلوکر عزیز به زودی مدرسه هم تشکیل می شه

برگریزان محترم من می دونم با اینها چکار کنم صد دفعه من به این گروه گفتم فقط از خصلتهایی که دارید استفاده کنید و خصلتهای گروه دیگر را کار نداشته باشید ولی اینها گوششون بدهکار نیست باید یه درسی به این محسن جان من بدم

نکته اخر اینکه

داره مدرسه جیگیلیها شروع می شه برای تربیت افراد داخل حکومت برید لوازم و تحریر و کیف و کفش بگیرید که اومدید مدرسه دیگه نگید شما به ما چیزی نگفتید پس برید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 13/5/1388 - 16:39 - 0 تشکر 138692

آقا حسین همونطور كه نوشتی گروه ما جنجالیه,كاریشم نمیشه كرد باید تحمل كنین

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.