• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24756)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 16/11/1386 - 13:59 - 0 تشکر 28551

سلام گل منگولی مامی...

چطور مطوری؟

آماده ای؟ شروع كنم؟

1

2

3

خوب بگو ببینم:

1.دوست داری سربازی كجا بیوفتی؟ (از كجا بیوفتی؟!)

2.به آرایشگری علاقه داری؟ (مثلا موهای یكی رو براش شوار بكشی یا...)

3.چشم و هم چشمی از دید میلاد یعنی چی؟ تو خودت آدمی هستی كه چشم و هم چشمی كنی؟

4.دوست داری چند تا بچه داشته باشی؟(بی شوخی جواب بده)

5.زنت باید محجبه باشه یا نه هر جور كه بود مهم نیست؟

6.عاشقانه ترین جمله ای كه شنیدی چی بوده؟ از كی بوده؟

7.اگه بخوای عشقت رو به یكی ثابت كنی و وقت زیادی هم نداشته باشی سعی میكنی بهش بگی یا بهش نشون بدی؟!!

8.فكر كن تولدته دوست داری از من (كه مادرتم) یا هر كس دیگه ای چه چیزی كادو بگیری؟(من كه كادو بده نیستم گفته باشم!)

9.اهل قلیون یا پیپ یا حتی سیگار هستی یا نه؟

10.بعد از خدا كی رو میپرستی؟(خواهشا نگو خودم)

11.تا به حال ضایع شدی؟ مثلا بخوری زمین؟

12.كی رو خیلی بد كتك زدی كه بعد دلت براش بسوزه؟

13.وقتی خیلی كفری میشی چی كار میكنی؟(مثلا دیوونه بازی در میاری بزنی چیزی رو بشكنی؟)

14.سر مامان و بابات داد میزنی؟

15.نظرت راجع به متافیزیك؟

16.وقتی دلت تنگ میشه یا كلا گریه میكنی؟

17.میدونی كه ولنتاین نزدیكه ، دوست داری روز ولنتاین با كی باشی؟(حالا تو هی بگو نره ما میگیم بدوش هه هه)

18.كدوم رو بیشتر دوست داری؟ 1.هالووین 2.ولنتاین 3.تنكس گیوینگ 4.كریسمس 5.نوروز 6.چهارشنبه سوری 7.سیزده بدر

19. كاری انجام دادی كه الان پشیمون باشی؟

20.اهل فال گرفتن و اینجور برنامه ها هستی یا نه؟

چند تا سوال شخصی:

1.اسم عطر یا ادكلنی كه استفاده میكنی؟

2.چند روز در هفته میری حموم؟

3.ریشت رو چند روز یه بار میزنی؟

4.چرا من اینقدر فضولم؟؟؟؟

هه هه نه بابا حجی رو نمیگم بابت یه چیز دیگه ازت قهر بودم الان دیگه آشتم چون معذرت خواهی كردی(البته اصلا تقصیر تو نبود تقصیر خودمه) تو خونه واست نوشتم موضوع چیه خواستی بیا اونجا بخون. نخواستی هم نیا ایشششش منم متولد اسفندم ها منت كش نیستم!

من خیلی كم تبیان میام ولی بخاطر تو اومدم....دیگه چكار كنیم دیگه یه دونه میلاد كه بیشتر نداریم...  

قوربونت.

یا علی.

باااای.

انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

سه شنبه 16/11/1386 - 16:31 - 0 تشکر 28584

  پاسخ به یاسان عزیز:

خیلی ممنونم از حضورتون توی این برنامه.خوشحالمون کردین.

خب هنووز اولای برنامه هست و خیلی محیط اتشینی فراهم نشده امیدوارم تا اخر همینطور پرانرژی باشید

خیلی ممنون از حسن نظر شما و لطفی که نسبت به بنده دارید.

همین طور شما در سراسر زندگیتون اکتیو و شاد و سرزنده باشید.

خب حدس نشاندن شما بر رووی صندلی زده میشد و البته وقتی شما غیبت داشتید و جناب مکلارن فرموودند میهمان(یا میزبان؟)صندلی غیبشوون زده به اطمینان تبدیل شد

دقیقا خود من از همونجا متوجه شدم که یه جوری باید جلوی راه مهدی قرار بگیرم!

تبریک میگم به شما و دووستانی که دووست داشتند نشستن شما بر این صندلی رو ببینند

ممنون

نکته 1:ممنوونم از شما بابت نظر و نمره ای که به بنده دادید...البته با این مدت کم که حظوور داشتید(البته حضوور شما در همین مدت کم هم عالی بووده...منظوور از جهت فعالیت ناچیز من هست)نمیدوونم معیار نمره دادن شما چی بووده در هر صوورت من لیاقت چنین نمره ای رو نداشتم و ممنوونم از لطفتوون...

خواهش می کنم. فکر نمی کنم نمره ی خیلی خوبی به شما داده باشم! حق شما خیلی بیشتر از ایناست. امیدوارم شاهد فعالیت بیشتر و پر شور شما باشیم.

از لطفتون ممنونم ولی معیار نمره دادن من بیشتر : کمیت فعالیت افراد توی تبیان بود ، و اینکه حضور پر ثمر دوستان.

نکته 2: مذهبی بوودن در نظر من سیرت زیبا داشتنه...ایا شما باز هم مذهبی نیستید؟!(از این جهت گفتم که فکر میکنم شما در مورد مذهب بر اساس معیار دیگران صحبت کردید)...اگه فکر میکنید در این مورد به اندازه کافی صحبت کردید میتوونیید چیزی نگید

نه من اگه خیلی هم صحبت کرده باشم چون شما از من می پرسید باز جواب گو هستم.

نمی تونم بگم سیرت زیبایی دارم ولی دوست دارم سیرت زیبا داشته باشم.

نکته 3:دووست دارم از دید یه کوودک جواب بدید(البته اگه در دوران کوودکیتوون هم همینقدر احساساتی بوودید)یه پسر بچه که خیلی هم احساساتیه در دنیای خودش و بین دووستانش چه جایگاهی داره؟...در اکثر خانواده های ایرانی پسربچه ها تا میخوان احساسشوونو برووز بدند(به صوورت گریه)حرفهایی رو میشنوند که به نوعی منعشوون میکنه...شما در بیان احساساتتوون راحت بوودید؟...دووستانتوون شما رو به دخترا تشبیه نمیکردن؟(به خصووص از نظر رویایی بوودن...منظوورم شهر منه!حتما در اوون زمان هم زمینه هایی بووده)

فیلم مسافران مهتاب رو دیدین؟ اتفاقا دیشب هم گذاشت ، نمکی رو میگم. مهدی فخیم زاده در نقش نمکی بازی می کرد و ... ، شاید اینگونه باشه.

من هم گاهی اوقات می شنیدم که نباید فلان احساس رو بروز داد و یا اینکه فلان شخصی که این احساس رو داشته مورد تمسخر قرار می گیره.

بسیار زیاد پیش اومده که در این لحظات توی اون جمع حرفی نزدم.

شاید 2 یا 3 سال پیش برای شوخی بهم می گفتند که تو دختری و الان دیگه نه.

نکته 4:تا چه حد میتوونید از اشتباه دیگران بگذرید؟تا چه حد از دیگران کینه به دل میگیرید؟؟؟

بستگی داره همش. تا بالاترین حد. هر جفتش.

نکته 5:از دووستان نصف جهانی ما که متاسفانه......... چقدر باخبرید...از احوالات هر کدوومشوون چیزی میدوونید بگید لطفا:

متاسفانه نمی شناسمشون!

نکته 6:یه چیزی ذهن منو به خودش مشغوولیده و اوونم شووخ طبعی شما که در مزاج جناب دانش فزوون(فامیلی اقای حامد عشقی همین بوود دیگه؟)دیده میشد و ایشوون هم دووستی به نام میلاد داشتند و این شواهد باعث میشه حس کنم شما به اوون میلاد یه ربطی دارید...خواستم اگه کبریت در دسترستوون هست یه لطفی در حق من بکنید!!!

خواهش می کنم. من دوستایی داشتم که بهشون می گفتم عشقی! ولی حامد عشقی رو یادم نمیاد متاسفانه.

من اهل کبریت و دود و دم و ... نیستم. فقط با فندک حال می کنم. اونم از نوع هسته ایش!

نکته 7:فکر میکنم ذکر نکردید چی میخوونید!یا من ندیدم!!اگه اولیش درسته که لطف میکنید بفرمایید چی میخوونید و اگه دومیش درسته که خب شاید نمره ی عینکم اوومده پایین...البته الان نزدمش اما باید سر فرصت نشوون یه دندوون پزشک بدمش تا دندوونای جلوشو(شیشه هاشو)یه نگاه بندازه...شاید لامینت کردمشوون!!!

البته در این که عینکتون رو نزدید که شکی نیست! ولی عرض کنم خدمتتون رشته ی تحصیلی من کامپیوتره.

ایول جالب گفتین. حتما اگه فرمش بشکنه میرین پیش ارتدنس؟

نکته 8:اگه یه رووز بیدار بشید و ببینید رووز اول مدرسه هست و تمام این زندگی تا الان همه اش یه رویا بووده اول چه حسی بهتوون دست میده و بعد فکر میکنید تجربه ی این رویا تا چه حد در ساختن زندگی بهتر کمکتوون میکنه؟

اگه با شور و هیجان همون بچگی و همون اعصاب و روان به اون دوران برگردم خوشحال میشم.

خب از اینکه می تونم راههای اشتباهی که رفتم رو دیگه نرم ، خوشحال میشم. و باز هم می گم اگه همون هیجان و شوق بچگی رو داشته باشم در ساختن زندگی جدید بهم کمک میکنه. من گاهی اوقات فکر می کنم الان سن بابام رو دارم و افسوس جوونیم رو می خورم. و میگم اگه جوون بودم اینکارا رو می کردم و ... ، واسه همین سعی می کنم تا دیر نشده اینگونه باشم. سعی می کنم با دوستام دوست باشم و تا قدرت دارم از حرف حق دفاع کنم! البته متاسفانه مجبورم حرفی رو که خودم فکر می کنم حقه حق بدونم!

نکته 9:همیشه وقتی به این(در زیر ذکر شده)قسمت از دکلمه شاملوو میرسم یه ترسی میاد سراغم...حستوون رو بعد از خووندنش میخوام بدوونم...ببخشید که صدای استاد در دسترس نیست

قومی متفکرند اندر ره دین         

قومی به گمان فتاده در راه یقین

میترسم از انکه بانگ اید رووزی  

که ای بی خبران راه نه ان است و نه این

با تشکر فراوان از حسن انتخاب شما برای قرار دادن این دو بیتی (که به حکیم خیام نسبت داده شده) در سوالهاتون.

من این دکلمه رو شنیدم همزمان با صدای استاد سیاوش شجریان یا به قولی محمد رضا شجریان. و بسیار لذت بردم و روش فکر کردم و متاثر شدم.(روی من تاثیرگذار بود)

اتفاقا من همین سوال رو از یلدا جاان پرسیدم توی برنامه ی گذشته.

من دقیقا همیشه به این فکر میکنم. و تا جایی بهش اعتقاد دارم. خب شاعر نمیگه که "حتما این بانگ می آید و ..." ، ولی میگه شما که دارین دنیاتون رو از بین می برین. خودتون رو اسیر می کنید و از لذت های دنیا می گذرید آیا فکر می کنید راهی که در پیش گرفته اید درست ترین راهه؟ فردا همیشه وجود داره و اگه انسان بگه فردا و فردا و ... هیچ وقت به اون فردا نمیرسه. دیروز هم که رفته و تموم. پس بیایم همین امروز رو بچسبیم. از اینکه کنار همیم لذت ببریم و ... ، به قول جناب فروغ دانش شاعر (ترانه سرا) توانمند معاصر :

فردا رو کسی ندیده دیروزم که پرکشیده

بیا تا عاشق بمونیم همین امروز همین امروز

خلاصش این که من فکر می کنم نباید بچسبیم به نماز و صلوات و دعا و ... ، در اصل باید بچسبیم به خلق خدا. و در ادامه (اگه وقتی موند!) به نماز و دعا برسیم.

نکته 10:متاسفانه مدتی قبل غیبتتوون کردم...بزرگواری میکنید که من و البته دووستی که مجبوور شدند بشنوند رو حلال کنید...(حرف بدی نزدما...خواستید میگم چی گفتم)...حلال میکنید دیگه؟...نکته 10 رو در اوج ندامت نوشتم شمام با لحنی اینچنینی بخوونید تا بتوونید حلال کنید...

ههه ههه ، جالب بود واسم. من خوشم نمیاد پشت سر کسی حرف بزنم ولی خیلی مواقع میزنم!

می دونم شما حرف بدی نزدید چون از یاسان عزیز بعیده ، اگه لطف کنید بگید ممنون میشم. اگه نمی خواین توی جمع بگید بهم ایمیل بزنید!

میبخشید که وقتتوون گرفته شد

وقت من در اختیار شماست!

خوشحال میشم که بگیرینش. به قول خواجه از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر!

تنها در صوورتی پاسخ بدید که کار مهمتری نداشته باشید

مهمترین کار من پاسخ دادن به سوالای دوستان عزیزمه.

البته همونطوری که خودتون هم فرمودین من مدت کمیه که قدم گذاشتم روی چشمان تبیان (اوووووووم ببخشید ، خدمت تبیان رسیدم) و متاسفانه خیلی از دوستان رو نمی شناسم ولی به مهدی پیشنهاد میدم یه تاپیک بزنه و همگی کمکش کنیم واسه تکمیل لیستش. (البته این همون پیشنهاد یو بود)

مطمئنا بیشترین بهره رو من توی این برنامه بردم و از دوستام موارد بزرگی رو یاد گرفتم. از تمامی دوستان و از جمله یاسان عزیز ممنونم.

و یه اطمینانی به من میگه اقای شجاعتی(همشهری محترم ما)اوونقدر کنجکاو هستند و البته دنبال یاد گرفتن زیبایی ها که به اینجا هم سر میزنند چون میدوونم ایشوون اوونقدر دید وسیعی دارند که میفهمند توو این دنیا از کووچکترین چیزها هم میشه چیزای قشنگی یاد گرفت

ایشون هموطن محترم ما هم هستن. اتفاقا یه سری هم زدن ولی انگار چیزی از صحبتهای من عایدشون نشد.

چرا من فکر میکنم شما حرف زدن با کنایه رو دووست دارید؟؟؟(اگه اره یا نه)فکر میکنید این کار درسته؟

شما مجازید که هرچی می خواین فکر کنین. ولی اون دنیا باید جوابگو باشین!

من در مقابل انسانهایی که می خوان زیرک بازی در بیارن بدجور کنایه ای میشم و جواب سلامشون رو علیک السلام میدم. در کل از کنایه بدم نمیاد ولی نه در مقابل همه! و نه اینکه مخاطبم همه باشن.

ولی در مقابل دوستایی که صادقانه صحبت می کنن و اهل این نیستند که بخوان از زیر زبون آدم حرف بکشن و ... خیلی با صداقت حرف میزنم. اگه بخوام اسم بیارم میگم که من هیچ وقت با مریم و یلدا کنایه ای صحبت نکردم! دلیلش هم خودشون هستند که واسه من محترم هستند و ...

این نکته رو هم تهیه کننده محترم فرموودند به عرضتوون برسوونم...به دکور برنامه(همین میز جلوتوونو میگن احتمالا)دست نزنید و به کار خودتوون برسید...اگه حس کردید گلووتوون خشک شده باز هم نمیتوونید به این چیز میزای رووی میز دست بزنید..........یه پیشنهاد دارم در این شرایط میتوونید خواهش کنید درجه حرارت افزایش پیدا کنه تا گلووتوون هم عرق بریزه و از خشکی دراد

من زیزیگولو رو واسه همین مواقع استخدام کردم! (به قول مهدی) یوهاهاها

از حضور زیباتون ممنونم توی این برنامه. خوش باشید. بازم تشریف بیارین و محفل ما رو گرم تر کنید. که احتیاجی به هیزم و ... نشه!

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

سه شنبه 16/11/1386 - 19:50 - 0 تشکر 28613

با عرض سلام خدمت مشتریهای دائمی صندلی چاق اِاِ... ببخشید  صندلی داغِ داغ
منم چند سوال از بیکران عزیز داشتم. البته چون بچه ها تقریبا همه جور سوال کردند   سوالای من هم از بعضی پاسخهای بیکران عزیز بوجود اومده  که البته بیشتر جنبه سیاسی دارن.
1. نظرت در مورد وجود جبر و اختیار در زندگی چیه و هر کدوم چقدر سهم دارن؟
2.آیا در ایران دموکراسی وجود درد؟
3.آیا معتقدی که باید آزادی بیان بطور کامل وجود داشته باشه؟ فکر نمی کنی ضرر اون بیشتر از فوایدشه؟
4.یک کشور اسلامی نام ببر که دوست داری ایران از لحاظ جو  فرهنگی و دموکراسی  مثل اون بشه

5.یه روزنامه ای که یشتر می خونی رو نام ببر

با تشکر از همه بچه ها ی تبیانی

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
سه شنبه 16/11/1386 - 20:55 - 0 تشکر 28615

پاسخ به مونا مادر خوبم :

سلام

سلام مادر. چاخچورتو سرت کن بیا همینجا

آخ جووووون دارن میلاد رو میسوزونن

نفرین مادر در حق بچه اش دعاست. احتمالا الان داری قربون صدقه ام میری. نه؟

دستتون درد نكنه

وظیفه بود اگه می خواین بگین واسه شما هم بیاریم

منم الان میام...

با لامبورگینی میخوام زیرت كنم. چه حالی میده

مادرم واسم لامبورگینی خریدی؟ ممنووووووووووووون

از كی بدجور كتك خوردی؟ اگه نخوردی خودت رو آماده كن كه مادر مونات داره با تكنیك های كشتی كجش میاد

کسی هنرش رو نداشته تا حالا! امیدوارم کسی هم نخواد هنرش رو روو کنه!

سلام عزیز مامی

الان با اون روت اومدی؟ سلام مامی عزیزم

خوبی ته ت/ط ق/غ اری؟

مادرم یادم بیار بفرستمت نهضت سواد آموزی!

من باهات قهرم ها... ایششششش

این اعصاب منه از دست تو

دروغ نگو. مال وقتیه که داشتی یخ حوض میشکستی. هیشکی منو دوس نداره!

میدونی الان دلم چی میخواد؟ دلم میخواد اینقدر بزنمت تا دلم خنك بشه ...خیلی بدی خیلی خیلی خیلی.

قصد من همیشه شادی دل مادر بوده. زود تر شروع کن

بعدشم خوش ندارم راجع به همشهریه من اینجوری حرف بزنی ها كتك نخوری میلاد! فهمیدی كه كیو میگم

کاش همشهریای ما هم میومدن از من طرفداری می کردن. مریم کجاییییی؟

من در مورد کیو حرف نزدم. کیو کیه دیگه؟

(من در مورد آقای شجاعتی هیچ حرف بدی نزدم. فقط گفتم برنامه ی صندلی من نمی تونه به ایشون چیزی آموزش بده.)

آرزو میكنم كه الان اینجا بودی...فقط برای یه لحظه. اونوقت میدونستم باهات چی كار كنم

خدا آرزوی مادر ها رو برآورده کنه

یه چیزی ...هه هه خیلی باحاله :1. تا حالا شده به یكی از دخترای تبیانی دل ببندی؟

افتادی رو اون دنده که سوالای چیزی بپرسی ها.

منم مجبورم از روی اون دنده ام جواب بدم

اگه مادرم نبودی ...

خجالت نكش (ازت نمیگذرم اگه عین آدم جواب ندی) ... بگو كه خودم برم برات بستونمش! ( جی میلم دادی دادی!

مامانم گفته واسه کسی جی میل نزنم. وگرنه بهت می گفتم.

نظرت راجع به پارتی و اكس و مشروب و ... چیه؟

فقط با اکس مشکل دارم

3.میگن متولدای اسفند از گربه میترسن...خداییش من كه همینطوریم تو هم از گربه میترسی؟

شاید توی مشهد گربه زیاده که اینو میگن. ولی متولد های اسفند همچین احساسی رو ندارن. من از جن های گربه ای شکل می ترسم. یوهاهاهاها

4.از سوسك؟

5.موش؟

6.الاغ؟ هه هه ( جفتك میزنه ها

شما لطفا یه سری به بیوگرافی بزن. من آقای آبی بیکران هستم.

7.تا حالا شده برای خودت آرزوی مرگ كنی؟ وا3 چی؟!

بله شده. طاقتم تموم شده باشه

8.یاشده آرزو كنی یكی بمیره؟ ( دروغ نگووو! )

این هم آره. من به جز مادرم به هیشکی دروغ نمی گم.

9.خودكشی كردن رو دوست داری؟

جسارت زیادی می خواد که من متاسفانه ندارم!

10.شده یه كاری رو بكنی ( قایمكی ) دور از چشم مامان و بابات ... بعد لو بری؟

آره خیلی شده.

.اگه آره اون موقع چه حالی داشتی؟

اگه نه...حتما این كا رو بكن فاز میده هه هه

حال سه کاری کردن رو داشتم دیگه. یا سرمو می خارونم یا مشت میزنم روی میز!

پسر جذابی هستی یا نه؟

این رو باید از خودت بپرسی

دوست داری یه سگ رو نگه داری كنی؟ ( از این كیووت های پشمالو...آخی نازی

وااااای نازی. خیلی نازن؟

آره همیشه سگ دوست داشتم. از این پشمالو ها یا کوچمولو ها(به قول خودت)

تا حالا شده برا یكی لاو بتركونی؟

اساسی.

یا شده یكی برای تو..همه برای یكی ...اه باز این طناز كانال رو عوض كرد...نه شده؟

این طناز که تا چشم تظار رو دور ببینه یا علی رو میگه

زندگی مدرن یا سنتی ( روستایی

هر دوش رو خیلی دوست دارم! سنتی رو خیلی بیشتر و مدرن رو در کمال آرامش و بدون آلودگی هوا دوست دارم.

فکر کن الان ونیز رفتی و کنار دریای سیاه داری با مرغ های ماهیخوار افریقایی صفا می کنی و یه دفعه از اون بالا یه چیزی پخش میشه روی صورتت. بی خیال. پیش میاد دیگه.

بریونی دوست داری؟

فکر نمی کنم کسی باشه که بدش بیاد از بریون (بریونی)

قضیه اون همبرگره بود...آهان...همونو زود بتعریف ...زوووود

قبلا تعریف کردم. یه موقع توی کلبه میگم.

اینا یه سری مقدمه بود برای شناخت بیشتر...(چطوریه كه من پسر خودمو نمیشناسم؟!!!!!)

خودمم خودمو نمیشناسم!

راستی خاطره ای رو كه از اجنه داری رو برام بگو ...منم یه جن دارم...كه بچه های كلبه ی عشق میشناسنش.(البته فقط میدونن وجود داره اما ندیدنش كه

هیه وای نه! نمیشه. خدا مرگش بده. بی خیال. اوه اوه

اِ شما جن دارین؟ من روح دارم

راستی راستی این چه حرفی بود زدی( نامزد بازی!!!) جرأت داری بیا خونه تا نشونت بدم...پسره ی بی ادبِ پررو

من نبودم. تقصیر اونی بود که سوال رو پرسید. نهههههههه

قوربونت

قربون خودت.

ممنون که سر زدی مونا جوون (آیدی خودته دیگه) امیدوارم باز هم ببینمت. خوشحالم کردی. از بابت شوخیهات ممنونم! موفق و موید و مجرد باشی!

باااااااااای

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

سه شنبه 16/11/1386 - 20:58 - 0 تشکر 28616

پاسخ به دانیال عزیز :

من هم با بیشتر صحبت های mjtrhz (آقا مجتبی) موافقم .

با اون جمله ای که گفت توی چرت و پرت گفتن خودکفا شده؟

چند تا سوال از آبی جون : (یه خواهش دارم مثل بعضی سوال های بقیه نگو سلیقه ای میشه و ... . ممنون .)

مرسی که تذکر دادی. باشه (اینجا نشستم که سلیقه و نظرم رو بگم ولی در مورد قرآن و ... نمی تونم نظر شخصی خودمو بدم.)

به نظرت همه ی آخوندها مثل اونی اند که توی مارمولک نشون داد ؟

توی فیلم مارمولک دو تا آخوند بود. کدومش؟ ولی به هیچ وجه همه ی آخوندها مثل اونا نیستند. هیچ جایی پیدا نمی شه که همه ی اون قشر مثل هم باشن.

تا چه حد به حلال و حرام اهمیت میدی ؟ مخصوصا" در مورد موسیقی . حرام بودن یا نبودنش رو خودت تعیین میکنی یا به قاب نوار نگاه میکنی ببینی مجوز از ارشاد داره یا نه ؟

در مورد موسیقی به هیچ وجه اهمیت نمی دم.و به ارشاد و ... هم هیچ توجهی نمی کنم. البته چون مغازه دارم مجبورم اونجا به آهنگ های مجاز گوش بدم و مجاز داشته باشم ولی خودم هیچ توجهی بهش نمی کنم.ولی به حروم و حلال توجه زیادی می کنم. چون می گم فلان غذای حرام حتما یه مشکلی داشته که حرام شده. و در مورد درآمد هم به حلال و حروم توجه می کنم. البته نمی گم همیشه رعایت می کنم. شاید بعضی جاها غذای حروم خوردم و ...

به نظرت یه دوست خوب باید در درجه اول چه خصوصیاتی داشته باشه ؟(مهمترین ها)

همه فن حریف. بی شیله پیله(واسه دوستش) ، به دوستش خیلی توجه کنه و هر کاری از دستش برمیاد واسش انجام بده. (سام و نرگس رو دیدی!)

احمدی نژاد و خاتمی رو هر کدوم چند درصد قبول داری ؟

خاتمی قبل از اینکه رییس جمهور شه (شعارهایی که میداد) : 80%

خاتمی در هنگام رییس جمهوری : 40%

احمدی نژاد قبل از اینکه رییس جمهور شه : 55%

احمدی نژاد در هنگام رییس جمهوری : 50%

HomePage شما کدوم سایته ؟

دستش نزدم. msn

وقتی وارد تبیان . نت  میشی معمولا" اول رو کدوم قسمت کلیک میکنی؟

توی تبیان یا نام کاربریمو وارد می کنم یا قسمت ورزش

چه ساعاتی از شبانه روز رو بیشتر از همه دوست داری ؟

غروب خیلی زیباست و همینطور طلوع

به غیر از نصف جهان , از کدوم انجمن بیشتر خوشت میاد ؟

انجمن های روانشناسی ، صندلی داغ و قرآن و عترت رو سر می زنم. و همینطور ادبیات

وقعا نمی تونم از بین این ها بگم کدوم رو بیشتر دوست دارم. شاید روانشناسی

قشنگ ترین بازی کامپیوتری که کردی چی بوده ؟ نتیجه اخلاقیش چی بود ؟(در مورد بازی های داستانی)

پرنس آف پرشیا رو خیلی دوست داشتم. می تونم بگم ازش نتیجه ی اخلاقی نگرفتم. ساکر 6 رو هم دوست دارم.

نتیجه ی اخلاقی که میشه از بازی ها گرفت اینه که بازیها رو اگه اشتباه کردیم یا سوختیم می تونیم ری استارتش کنیم و دوباره از اول بریم ولی زندگی اینگونه نیست! اگه یه اشتباهی انجام دادی و سوختی یا گیم آور شدی دیگه ...

بیشتر با چه هدفی آنلاین میشی ؟ وبلاگ نویسی , چت , دانلود , ... ؟

بیشتر به سایت هایی که باهاشون کردم سر می زنم. دانلود بیشتر از چت. چت بیشتر از وبلاگ و ...

چقدر به فیلم هندی علاقه داری ؟ یانگوم رو دوست داری ؟

واقعا از فیلم های هندی متنفرم! (البته خیلی از فیلم های ایرانی قبل از انقلاب هم همینگونه بود ولی دوسشون داریم) البته فیلمی مثل شعله رو تا آخرش دیدم نسبتا لذت بردم ولی در کل فیلم هندی دوست ندارم و نمی بینم.

یانگوم نتایج اخلاقی زیادی داشت. ولی من خوشم نمیومد و نمی دیدم.

تا به حال حیوونی رو خونه نگه داشتی یا الان داری ؟ دوست داری یه روز نگه داری ؟

من الان ماهی دارم و فنج! شاید 10 نوع فنج دارم. هر روز بهشون برسم و ... ، البته حیوونکی ها احتمالا از دست عموشون (من) ناراضی اند. داداشم باباشونه

سگ دوس دارم. قبلا ها خرگوش های کوچولو رو دوست داشتم. و ...

اگه ببینی یه بچه گربه زخمی شده افتاده جلوی در خونتون مظلومانه میو میو میکنه , پدر مادرت هم از این حیوونا خوششون نمیاد , تو چیکار میکنی ؟

یه استخون می ندازم جلوش. ولی احتمال داره یه جای گرم واسش درست کنم و ازش مواظبت کنم. قبلا اینکارو کردم ولی ممکنه دیگه نکنم.

سعی میکنم دوباره بیام ...

از سعیتون سپاسگزارم.

پاسخ به روح پر فتوح عزیز :

چرا دقت نمی كنی؟ گفتم من سجاد هستم نه سینا!!!!!.

خب منم همینو گفتم. کی گفتم سجاد؟ منم گفتم آقا سینا. (به خاطر زبونت اینو گفتم. هه ههه)

سجاد عزیز منتظرت هستم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

سه شنبه 16/11/1386 - 21:4 - 0 تشکر 28617

پاسخ به مجری کمی تا قسمتی عزیز برنامه

یاسان خانم عزیز ممنونم از پیشنهاد قشنگتون، ایشالله از سری بعد صندلی حتما آرشیو کامل عزیزان چه قدیمی و چه جدید رو مینویسم، ممنون.

منم بعد از تشکر شما همین پیشنهاد رو دادم. خواهش میکنم!

میلاد جان بابت جوابای قشنگت به سوالام ممنون، در مورد من هم نظر لطفته ولی دادا انتقاداتشو یه نمور بیشتر کن، منتظرما.

خواهش می کنم. من تمام سعیمو کردم که منظورمو خوب برسونم بهت. انتقاداتش رو که الکی نمیشه بیشتر کرد. شما شیرینی لیسانس گرفتنتونو بدین. بعد (این بزرگترین انتقاد)

1.       الگو بودن چی‌ می‌خواد؟ اصلا به کی‌ میگن الگو؟

ببین اکثر زندگی ها یکنواخته. اگه یه نفر زندگی خودشو از این یکنواختی در بیاره ، باعث میشه که بقیه ازش تقلید کنند! در حقیقت تعداد کمی هستند که اون شخص رو الگو قرار میدن ولی اکثرا مقلد او هستند. همیشه اولین افراد سختی های زیادی می کشن ولی وقتی به نتیجه میرسند باعث میشه که بقیه هم اونو بشناسند و او شخص رو الگو قرار دهند. ولی الگوهای دیگه ای هم داریم که مهمترین دلیلش سطح موفقیت اون فرده. که چقدر اون شخص موفق بوده و از چه راههایی به موفقتش دست پیدا کرده.

2.       تو تبیان الگویی داشتی؟

اگه به گوشش نرسونن مهدی!

3.       من به عنوان یه کاربر جدید وقتی وارد انجمن‌های تخصصی میشم با دیدن آبی بیکران، ممکنه اونو الگوی خودم قرار بدم، آیا خودت رو میتونی به عنوان یه الگو ببینی و قبول داشته باشی؟ اگه آره چیزایی که در خودت دیدی و بر اساس اونا جواب مثبت دادی چیه؟ اگه نه چرا فکر میکنی الگو نیستی یعنی چی تو خودت دیدی که میگی الگو نمیتونی باشی؟( البته منظورم فقط در محیط مجازی هستا)

سوال قبلی یه جورایی اینو رسوندم. مهم اینه که تو چه چیزایی توی ذهنت داری؟ اگه هدفت هدفی باشه که آبی بیکران داره دنبال می کنه به این دلیل که بالاخره میلاد یه کم بیشتر از توی تازه وارد اینجا بوده می تونی میلاد رو به عنوان الگو قرار بدی. (اگه موفقیتی داشته باشم توی تبیان) مثلا اگه من یه مدیر باشم و مدیر نمونه انتخاب بشم و ... ، مطمئنا تعداد بیشتری (در حد جزیی) من رو الگوی خودشون قرار میدن (البته عذر خواهی می کنم از اینکه گفتم من. فقط خواستم راحت و واضح بگم) ، ولی در حال حاضر افرادی نیستند که من رو حتی در حد جزیی الگوی خودشون قرار بدن. شاید شوخ طبعی های من و کلا طرز برخورد من رو بپسندند و از این به بعد این گونه صحبت کردن ، رو بیارن و ...

4.       کسایی که الگو شدن به نظرت چی شده که الگو شدن؟ از اول که الگو نبودن، بودن.

شاید به این ترانه (از یغما گلرویی) عمل کردن :

لای برگای کتابا دنبال خودت نگرد

تو غبارا تو سرابا دنبال خودت نگرد

گم نکن خودت رو تو دنیای تردید و دروغ

زیر آوار نقابا دنبال خودت نگرد

باورش کن من تازه رو ، خودِ خود تواِ

اون غریبه که عذاب لحظه هات شده تواِ

صورتت برات نقابه خودتو نشون بده

...

خلاصه اینکه تونستن خودشونو پیدا کنند و به نوعی موفق بشن. (لازم هم نیست فلان الگوی من موفق باشه. فقط کافیه من فکر کنم اون شخص انسان موفقیه)

5.       تا اینجای کار تمام سوال و جواباتو خوندم، سادگیه خاصی تو جواب دادن‌هات بود، سادگی‌ای که باعث میشد حرفات به دل بشینه، هر چند ازکنایه زیاد استفاده می‌کنی، به نظرت آدم حرفشو صریح و بدون هیچ ابهامی البته بدون توهین و اینا بزنه طرف مقابل بیشتر خوشش نمیاد، البته در عین سادگی؟

من حرفمو راحتِ راحت می زنم. صریح و ... ، ولی قبلا هم گفتم یه سری دوستان سعی می کنند سوالهای خاصی بپرسند و آدم رو توی مخمصه قرار بدن. (به نظر می رسه) و من سعی می کنم جوابمو بدم ولی نه جوابی که بعدا دست بگیرن و بخوان همش بگن و بقیه رو اذیت کنن و ... ، وگرنه اهل تفره رفتن و ... نیستم. و چیز دیگه ای هم که هست اینه که آدم نباید تموم ورق های کتاب زندگیشو به دیگرون نشون بده! وقتی صفحه های کتابت تموم بشن ...

6.       گفته بودی آدم کینه‌ای نیستی ولی به نظر میاد وقتی از کسی ناراحت میشی دیگه نمیشه کاریش کرد تا باهاش مثل اول برخورد کنی، آیا واقعا این‌طوریه؟

ببین اگه یه اتفاقی بیفته و تموم شه و بره پی کارش ، منم دیگه خودمو اذیت نمی کنم. امیدوارم این برداشت رو نداشته باشین که من قصد داشتم به م.شجاعتی توهین کنم یا خدای نکرده مسخره اش کنم. من فقط و فقط گفتم فکر نمی کنم م.شجاعتی بتونه چیزی از من یاد بگیره. وگرنه کینه و ... نبود. در مورد بقیه هم کینه و ... ازشون ندارم.

7.       دلایلی که باعث میشه بین آدما سوء تفاهم پیش بیاد چیه؟ مثلا صبرشون کمه یا چی؟

برداشت های زود و تفکر نکردن و نگاه کردن به طرفشون که قبلا اگه فلان حرف رو زده چه منظوری داشته ازش. و ...

صبر نداشتن و زود برداشت کردن عامل اصلیشه

8.       ببینم میشه مذهبی بودن کسی رو از چهره اون آدم تشخیص داد؟ اصلا شخصیت یه آدم مذهبی رو برام شرح بده؟

از کسی که می خواد ظاهرا مذهبی باشه خوشم نمیاد. به خاطر رسیدن به موفقت های دنیوی می خواد مذهبی باشه و ... ، ولی از ظاهر یه شخص هم احتمال داد که طرف مذهبیه یا خیر(مذهبی از لحاظ اینکه به احکام و ... توجه زیادی کنه و طرفدار نظام و آقا و این چیزا باشه) ولی نمیشه فهمید که دلش چجوریه. بعد یه مدت میشه به یه چیزایی پی برد.

9.       گفته بودی بروبچز اینجا زیادی مذهبین برا همین تو به نظر لارج میایی، خب آیا دلیل زیاد بودن بچه‌های مذهبی به قول تو، خود سایت تبیان نیست؟

خب مطمئنا همینطوره. به قول یکی از مسوولین ، سایت تبیان یه جورایی سایت ملی جمهوری اسلامی ایرانه ، و مطمئنا ایران یه جمهوری اسلامی قبلش داره. و مجبوره که اسلامی باشه. مطمئن باشین اگه توی نظام قبلی بودیم (پهلوی) سایت های ملی جوری بودن که از شاه و نظام وقت طرفداری می کردن. چون جمهوری اسلامی قبل ایران نبود اون موقع. ولی فکر نمی کنم این باعث بشه که فقط مذهبی ها و مسلمونها و مومنان و ... (به قول یه بنده خدایی چادری ها!) به تبیان بیان. واقعا متاسف شدم که اون شخص گفتن مگه تبیان مال غیر چادری ها هست!

فکر می کنم واضح گفتم.

10.   تو همین سوال بالایی، ببینم چجوری متوجه میشی از طریق همین محیط مجازی که کی مذهبی هست کی نیست؟ مثلا اگه خیلی لارج بنویسه میشه غیر مذهبی یا اگه یکی خیلی رسمی و خشک برخورد کنه میشه مذهبی؟

این سوال رو هم در سوال قبلی جواب دادم. در نگاه اول احتمال میدیم ولی کم کم از برخوردها و صحبت ها میشه به این مسئله پی برد. نه لارج بودن دلیل غیر مذهبی بودنه نه رسمی و خشک دلیل مذهبی بودن. (گرچه خیلی ها این مسائل رو دلیل میدونن.)

مثلا تو می تونی تصور کنی که کاربر محترم جناب ولایت غیر مذهبیه؟ من نمی تونم تصورشو بکنم. و مطمئنا ایشون خیلی هم افتخار می کنن به مذهبی بودنشون و ... ، و من هم قصد بی احترامی ندارم.

11.   به نظرت چرا هر چی میشه میگن مذهبی مثلا نمیگن مومن یا مسلمون یا نمیگن طرف آدمه ؟؟

شما اگه شلوار پارچه ای بپوشی و صورتت رنگ تیغ رو نبینه و ... بهت میگن مذهبی! (متاسفانه) ولی به همچین فردی نمی گن مومن. در کل منظورم اینه که مذهبی بودن خیلی کلی تر از اون دو مورد دیگ ست.

خب میلاد جان تا اینجا اینا رو جواب بده اگه تو اینا ابهامی بود بپرس خیلی دوس دارم به نتیجه برسم چون اصولا کسی که سوال میپرسه قبل از جواب دادن سوال شونده خودش یه سری حدسایی میزنه و این جالبه، برا همین دوس دارم و منتظر پاسخ‌های قشنگت هستم

نه عزیز ابهامش کجا بود؟

خوش باشی. با طراوت و سرزنده و اینا.

منتظر ادامه سوالات هستم.

پاسخ به مرجان آسمونی عزیز :

(اگه آسمونی مشکل داره بگید تا بگم آسمانی) خیلی خوشحال شدم از دیدارتون توی این برنامه و صندلی و ...

یه چیزی بگم به مرجان عزیز : راستشو بگم من فکر می کردم شما 16 یا خیلی باشه دیگه 17 سالتونه! (البته به دلیل خاطره ای که توی یکی از تاپیک ها از اون دوران تعریف کردین و ... و من فکر کردم مال همین امسال بود اون خاطره!)

شما لطف دارید  و ممنون که اینقدر لطف دارید نسبت به بنده

خواهش می کنم. بعضی دوستان دیگه هم همینو گفتن ولی من واقعا چیزی که توی ذهنمه رو گفتم.

و اما راجب ترانه آسمون ببار...
یه سوالی که از شما داشتم اینه که شما مگه به وبلاگ من سر هم میزنید؟؟؟؟
چون من این آهنگو توی وبلاگم گذاشتم

اگه اجازه بدین باید بگم بله. خیلی لذت بردم. فکر کنم آخرین مطلبی که باز کردین و زدین (اون موقعی که من رفتم) در مورد نماز و ... بود. استفاده کردم و لذت بردم و ... ، آهنگ بسیار زیبایی بود و از موزیک هم کلی لذت بردم. باز هم از یادگاری زیباتون ممنونم. البته به طور پیوسته نمی رم. ولی یه مدت بود که پی گیر وبلاگتون بودم. شاید قبل از امتحانا! و بعد از شروع امتحانام فعالیت نتی من خیلی کم تر شده.

در هر صورت بازدید شما از وبلاگم باعث سرفرازی بندست
و اما دلیل دیر اومدنم به تبیان هم گفتم

خواهش می کنم از اظهار لطفتون. خیلی خوب بود واسم.

خدا رو شکر که امتحانات تموم شد و ... می تونیم شما رو بیشتر از گذشته ببینیم. واسه همایش که ثبت نام کردین؟

1.خودتون رو تا چه حد میشناسید؟

کامل کامل نمی شناسم. میلاد توی یه جاده ی اصلی داره راه میره ولی به جاده های دور و برش (که فرعی هستند) هم سری می زنه و اتفاقاتی که توی اونجا میفته باعث میشه که نتونیم میلاد رو خوب خوب بشناسیم. چون هر دفعه یه عکس العملی از خودش نشون میده.

.خدا رو میخوای یا خرما؟

معنویت بیشتر واسم اهمیت داره

خدا

نظرتون راجب بچه ها

اینجا ده هزار تا کاربر داره. هر کسی با یه برخوردی

ولی نظرم در مورد دوستام اینه که اکثرشون دلهاشون پاکه ، ولی متاسفانه دوست دارن خیلی زود برداشت کنن

عشق در یک کلام

عشق اینقدر پیچیده ست که با یک کلام و ده کلام و ... نمیشه ازش حرف زد.

.به چه پرنده ای علاقه دارید؟؟؟چه گلی؟؟؟

گل رز قرمز لاغر لاوی

پرنده ی خارزار

قعلا بسه

خوشحالم که گفتین فعلا ، منتظر حضور گرمتون هستم.

یه خسته نباشیدم باید عرض کنم خدمتتون چون میدونم خیلی این صندلی داغ خسته کنندست

واسه من که خسته کننده نبوده.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

سه شنبه 16/11/1386 - 21:11 - 0 تشکر 28618

سلام دوستان عزیز

با توجه به لطفی که دوستان نسبت به این برنامه و خودشون و ما داشتن و نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشون رو به ما عرضه داشتن :

از این به بعد لطف کنید توی هر پست 20 تا سوال بنویسید و سوالایی که واقعا یه جوری هستند رو نپرسید. (شماره ی کفش و ...)

ببخشید که اینقدر واضح گفتم.

با تشکر از همه ی دوستان عزیز و گرانقدر و دوست داشتنی.

منتظر حضور تک تکتون هستم.

در ضمن دوستان لطف کنید و سوالهایی که در مورد نظام و ... هست رو نپرسید.

باز هم از حضور سبزتون (آبیتون) متشکرم.

موفق و موید و مجرد باشید باااااااااااااای

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

چهارشنبه 17/11/1386 - 1:0 - 0 تشکر 28642

.:.مرجان آسمانی.:.

سلام و تشکرررررررررر
خیلی خوشحالم کردید که به وبلاگم سر زده بودید
امیدوارم بازم اونطرفا تشریف بیارید

بله برای همایشم ثبت نام کردم انشالا که همایش خوبی از اب در بیاد:)
راستی
اون سوالم که بود:نظرتون راجب بچه ها منظورم بچه کوچولو ها بود

و اما بقیه سوالاتم:
اهل بازی های کامپیوتری هستید؟؟؟چه بازیهایی؟؟؟
چقدر از وقتتون رو در روز به نت اختصاص میدید؟؟؟
رشتتون رو نمیدونم ممکنه گفته باشد اما اگه ممکنه یه بار دیگه بفرمایید...
کدوم خیابون اصفهان ساکن هستید؟(فضولی نباشه!)

فعلا بسه
موفق باشید

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
چهارشنبه 17/11/1386 - 3:7 - 0 تشکر 28660

سلام جناب مهندس. چطوری دادا ؟ خوشی خوبی !! نه ببخشید جابجا شد . خوبی خوشی ؟
باز دمت گرم که سپر این آقا مهدی شدی که از کوره در بره ... هی ما خواستیم بکشیمش رو صندلی ... زدی همه چی رو خراب کردی...اما بازم به معرفت شما اصفهانیا

اما سوال : اول اراجیف گونه :(حقیقتهایی را با اراجیف درک کنیم
)
1_
مرغ زودتر به دنیا میاد یا تخم مرغ ؟

2_"
سلام دوستان عزیز اصفهانی " با " سلام دوستان اصفهانی عزیز " فرق میکنه ؟
3_
من منم ، تو تویی ، کدوم .... ( نه اشتباه نکن . اون منظورم نبود ) من منم ، تو هم تویی ، کدوم میشه میلاد ؟
4_
به نظرت پل خواجو رو آب ببره اصفهان رو چی میبره ؟
5_
شده تا حالا سر میلاد بخوره تو دیوار ، دیوار باد کنه ؟
6_
راسته میگند اصفهانیها همشون از کوچیک گرفته تا بزرگ زیرک و باهوشند و کسی نمیتونه سرشون کلا بذاره ؟
7_
اگه بخوای خود کشی کنی اونم به وسیله پرت شدن از فاصله بلند روی زمین ، کجا رو انتخاب میکنی؟
8_
کسی بخواد گلوله ای بزنه تو سر من و تحویلم بده برای گرفتن جایزه نمیخواد خودتو سپر من قرار بدی ... مرسی ممنون

دوم جغرافیایی گونه
1_ شهر من تنها یه منطقه است یا ممکنه یه شخصیت هم باشه ؟ اگه منطقه است خالی از جمعیته ؟ ممکنه روی زمین هم چنین جایی یا چنین فردی رو پیدا کنی ؟
2_
اگه یه روز رفتی برای دانشگاه نجف اباد یهویی دیدی منارجنبون هم اونجاست چه حسی بهت دست میده ؟

3_
اگه اسم اصفهان رو بزارند روی تهران و تهران بشه اسم اصفهان ناراحت میشی یا خوشحال ؟چرا؟

4_
اگه قرار باشه اصفهان بشه پایتخت چی ؟
5_ (
این سوال توسط مهدی مکلارن ویرایش شده است)
6_
این یکی خصوصیه ... کسی خواست نخونه
....
طوخچی رو بیشتر دوست داری یا میدون کنه رو ؟ چرا؟

7_
اگه به جای دانشگاه نجف اباد جایی دیگه قبول میشدی مثل مثلا .... خمینی شهر یا شهرضا ... میرفتی ؟ برا چی؟

سوم فوتبالیاش بیاند توو
1_اگه شعارت نه قرمز نه ابی فقط زرد قناری یا طلایی ؟؟؟ من که اصولا میگم طلایی . چون هیچ چیز با ارزشی مثل طلای زرد رنگ وجود نداره . اما خب نظره دیگه . بعضی موقعا میگند نه !!نفت و قیر ارزشش بیشتره . چون سیاهه و از اون به عنوان طلای سیاه نام میبرند .توی دوران ما هم مد شده که نفت رو کشورهای قدرت طلب از کشورهای طبقات پایین استثمار میکنند . ولی واقعا تنها چیزی که در کشور ما نیست اینه که اصولا حق به حق دار رسیده همیشه و سهم نفت رو ولش کن بابا بی خیال ...اما واقعا یا حق سپاهان رو میخورند یا محروم میکنند و همش زیر سر این پرسپولیسیهاست ..... خلاصه داشتم میگفتم ... چی بود سوالم ؟ آهان اگه شعارت همون جمله بالایست چرا آبی بیکران ؟
2_
اون یاروهه بود ... اون که ترقه زد تو چشم سربازه !! اگه بدندش دست تو باهاش چیکار میکنی ؟
3_
اون روزی که برا بازی سپاهان پیروزی رفته بودی آزادی .... وقتی تماشاچیای پرسپولیس سنگ و صندلی شکسته میزدند تو سر تماشاگرای سپاهان و هفت هشت نفر رو در حد کشت نابود کردند توی دلت چی بهشون می گفتی ؟ به زبون چی میگفتی ؟
4_
شنیدم که توی ورزشگاه فولادشهر میگفتند "قطبی یادت باشه " " این تیم سپاهانه " .... چرا ؟ راسته ؟
5_
چرا واقعا شما اصفهانیها شدید قطب اول فوتبال ایران ؟ آخه چرا ؟مگه تیمهای دیگه نیستند توی لیگ که همش سپاهان باید قهرمان شه ؟

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
چهارشنبه 17/11/1386 - 3:16 - 0 تشکر 28662

چهارم رمانتیک گونه جات
1_ع ش ق الکیه (فرمالیتس )یا حقیقیه ؟دلیل ؟

2_دخترا بیشتر خالی بند هستند یا پسرا ؟ تجربه داشتی ؟

3_عشق نافرجام با عشق با فرجام ! نه ببخشید عشق نافرجام (حالا این نافرجام یعنی چه رو نمیدونم ) با عشق موفقیت امیز بوده است خیر ؟ چه تفاوتی میباشد ؟
4_دیدن و عاشق شدن بیشتر ارزش داره یا ندیدن و عاشق نشدن ...چی گفتم .... دیدن و عاشق شدن بیشتر ارزش داره یا ندیدن و شدن ؟
5_اگه دختری بیاد خواستگاریت چی جواب میدی؟ممکنه براش شرط بذاری ؟ حتی مثلا اونی باشه که خیلی فکر میکردی عمرا بتونی کاری بکنی واسش ؟
پنجم عقلایی گونه!!
1_میلاد جون اگه دوست داشتی بگو تو در مورد اسلامی که داری چقدر تحقیق کردی و اگه افرادی از دین و مذهب دیگه مثل یهودی مسیحی و ... سر اسلام با تو به بحث بپردازند که این چه دینیه تو داری ؟!! میتونی ثابتش کنی ؟ گرچه من اعتقادم اینه که یک سر سوزن محبت داشتن نسبت به حضرت ابوالفضل چیزی نیست که با وجود اون ، فرد آخرت بدی داشته باشه .... بعدم اینکه نظرت در مورد ادمای پاچه خوار که همش دنبال اینو و اونند تا یه پست و مقام و شخصیتی چیزی پیدا کنند چیه ؟ایا حاضری با این افراد همنشینی و رفاقت داشته باشی؟

2_صاف و صادق بودن که در وجودت هست تا کی ادامه داره ؟ ممکنه روزگار این اخلاق رو ازت بگیره ؟

3_تا اینجایی که من مطالبت رو دنبال کردم شخصیت سفت و محکمی داری اما یه جاهایی از سوالاهای دوستان و جواب هات رو که میخوندم احساس کردم تا روی یه مسئله ای خاص زیاد تاکید میکنند ممکنه نظرت عوض شه یا تغییر کنه ، درسته این مسئله ؟ در کل چه قد دوستات چه نتی چه غیر نتی تاثیر گذارند ؟

4_اگه با زحمت فراوون یه آدم ثروتمند بشی و پولدار در اینده ، ممکنه یادت بره که یه موقعی به یاد فقیرا بوده ای ؟ منظورم الانه
5_میتونی یه مصداق بارز که خیلی به چشم میخوره برای این بیت بگی و معرفی کنی ؟ میلاد که این طوری نیست ؟
"
خبرازجمعیت مغرب ومشرق دارند

وز پریشانی همسایه خود بی خبرند
"
همین .... پیشاپیش از پاسخ گویی شما دوست هم وطن کمال سپاسگذاری رو دارم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید

در مورد اون سوالت هم بنا به درخواست شما اون سواله رو به محضر مبارک استاد "ایکیو سان " فرستادیم / کماکان منتظر جواب هستیم که ارائه کنند /فکر میکنم همچنان در حال تق تق در کله مبارک هستند

یا ع ل ی .... خدانگهدار

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.