• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16916)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 10/5/1388 - 15:54 - 0 تشکر 137728

سلام خدمت دوستان با اینكه تو مسافرتم ولی با موبایل میتونم به بحثتون جواب بدم؛ خب این كه من گفتم یه مسئله ایه بین گروه میسگیلی(همون عضو گیری)

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

شنبه 10/5/1388 - 20:59 - 0 تشکر 137823

سلام خدمت دوستان عضویت خانم شاداسما هم در گروه میسگی ها در كار هیئت مدیره قرار گرفته ,تا چند روز آینده متعاقبأ اعلام میگردد. اوف مردم از بس كتابی صحبت كردم.

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

يکشنبه 11/5/1388 - 20:41 - 0 تشکر 138124

به نام خدا

سلام

من تو کدوم گروه برممممممممممم

میسگیلی ها من می رم تو این گروه

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
يکشنبه 11/5/1388 - 21:40 - 0 تشکر 138139

سلام خدمت دوستان گل تبیانی خب saba12345‎ ‎عزیز هم درخواست عضویت در گروه میسگیلی ها دادن كه بعد از بررسی سوابق متعاقبأ اعلام میگردد. ماشاالله چشم حسود كور طرفدار زیاد داریماااااا

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

دوشنبه 12/5/1388 - 19:39 - 0 تشکر 138404

سلام خدمت دوستان حسین جان لطفا تا من یا مكس اعلام نكردیم كسیو جزء گروه میسگیلی قرار نده؛ نا سلامتی هیئت مدیره ای گفتن :D

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

دوشنبه 12/5/1388 - 20:33 - 0 تشکر 138423

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

خدا منو بكشه برا این هیئت مدیره.......................

...........................................................................

 یاعلی مدد التماس دعا

 

دوشنبه 12/5/1388 - 22:1 - 0 تشکر 138448

به نام خدا

سلام

بررسی سوابق دیگه چی بیدددددددد

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
دوشنبه 12/5/1388 - 23:8 - 0 تشکر 138464

سلام

بله یه مدتی سعی میكردم تا پاسخ ندم و بیشتر كارای نوشتاری گروه به گردن آریالا محسن عزیز بود كه جا داره همینجا از كمك شایانی كه بهم كردن شكر كنم.(محسن خیلی كوچیكیم)

خب بریم سراغ عضو گیری..

اول جا داره كه در ادامه صحبت های محسن عزیز به خانم shadasma خیر مقدم بگم و حضور ایشون رو در گروه بهشون تبریك بگم.

بعد هم تشكر میكنم از این همه لطفی كه دوستان به گروه مسیگیلی ها دارن و اینقدر صمیمانه خواستار همكاری با ما هستن.

آقا حسین طهوری همینطور كه محسن عزیز هم گفتن لطفا قبل از تائید از طرف اعضای هیئت مدیره(من"max2000" و محسن(mohsen394) ) اسم كسی رو وارد گروه نكنید چون ما نمیخوایم اینجا اتل متل بازی كنیم. ما میخوایم یه گروه نمونه داشته باشیم كه اسم و رسمش همه جا بپیچه.

saba12345 گرامی درخواست شما مبنی بر عضویت در گروه میسگیلی ها در حال بررسی هست و ببه محض اعلام نتیجه توسط اعضای هیئت مدیره بهتون جواب میدیم.

لازم به ذكر هست كه جواب رو هر كدوم از اعضای هیئت مدیره(من یا محسن) بدن درسته و هیچ شكی درونش وارد نیست. (مطمئن باشید همه كارا با هماهنگی صورت میگیره)

عضویت دوستان خیلی خوبم alighaemia و  filsof هم بعد از تصمیم هیئت مدیره اعلام میشه.

باز هم جا داره از تمام شما عزیزان كه به گروه میسگیلی ها لطف دارین تشكر كنم.

پس منتظر تصمیم هیئت مدیره باشید...

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

سه شنبه 13/5/1388 - 10:37 - 0 تشکر 138553

با سلام

منم هستم

میخوام عضو گروه شینگیلی ها بشم

چیه ؟ چرا اینجوری نیگام می کنید

 تو این مدت که نبودم

رفته بودم کلاس کیک بوکسینگ (فول کنتاکت) ثبت نام کرده بودم

Box

 کمربند هم گرفتم

کی می خواد امتحان کنه ببینه راست می گم یا دروغ ؟

بیاد جلو

از خودت دفاع کن !!!

از خودت دفاع کن !!!

یه دقیقه نیا

دستکش بوکس هامو نیاوردم

حالا بیا

دفاع کن دیگه !!!

زود باش

Graphic (5)

اقا دیدی حالا دخترا هم می تونن

حالا اسمم رو بنویس آنجا

Graphic (7)

هميشه مهربان بمان ...

سه شنبه 13/5/1388 - 11:1 - 0 تشکر 138561

...

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.