• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن ادبيـــات > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
ادبيـــات (بازدید: 18799)
سه شنبه 18/1/1388 - 15:38 -0 تشکر 104093
-:- دل شکسته-:-

سلام دوستان شاید زمانی هم دل شما شکسته شده باشد من نمی دونستم این تاپیک را باید در کدوم انجمن قرار می دادم ، گفتم در اینجا قرار بدهم شاید شماهم شعری یا نوشته ای دارید که در اینجا قرار بدهید

فقط خواهش می کنم مطالبتون به عنوان تاپیک مربوط باشه

خداحافظ گل پونه .گل تنهای بی خونه
لالایی ها دیگه خوابی . به چشمونم نمی شونه
یکی با چشمای نازش دل کوچیکمو لرزوند
یکی با دست ناپاکش گلای باغچمو سوزوند
تو این شب های تو در تو . خداحافظ گل شب بو
هنوز آوار تنهایی .داره می باره از هر سو
خداحافظ گل مریم .گل مظلوم پر دردم
نشد با این تن زخمی . به آغوش تو برگردم
نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شب غم بارونو بردارم
نمی دونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی
تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی
تو این رویای سر دم گم .خداحافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی . تو دست سرد این مردم
خداحافظ گل پونه . که بارونی نمی تونی
طلسم بغضو برداره .از این پاییز دیوونه //خداحافظ

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
جمعه 25/2/1388 - 18:37 - 0 تشکر 113054

به نام خدا

سلام

من میخوام به خونه خدا برم
اگه میخونه نرم کجا برم

واسه من که دل شکستم
از غم زمونه خستم
اگه مستی ام نباشه
می پرستی ام نباشه
دیگه چی تو زندگی
درمون دردای منه
اگه میخونه نباشه
پس کجا جای منه
من میخوام به خونه خدا برم
اگه میخونه نرم کجا برم

اگه قلبمو شکستن
همه درا رو بستن
در میخونه که بازه
مستی ام که چاره سازه
بعد از این سراغمو
از شب میخونه بگیر
بعد از این سراغمو
از می و پیمونه بگیر
من میخوام به خونه خدا برم
اگه میخونه نرم کجا برم

نمیخوام کنار این مردم بیوفا برم
پیش کی عاشق و دیوونه و بی ریا برم
آخرش مستای میخونه به دادم میرسن
ساقی و شراب و پیمونه به دادم میرسن
بعد از این سراغمو
از شب میخونه بگیر
بعد از این سراغمو
از می و پیمونه بگیر
من میخوام به خونه خدا برم
اگه میخونه نرم کجا برم

ای ماه من ای میر من
ای کعبه و ای پیر من
منظورم از مستی تویی
ای عشق عالم گیر من
از مستی ام منظور تو
خم خانه تو انگور تو
جانا سراپا نور تو
از می تویی تفسیر من
آزاده دل بسته ام
دل بسته وارسته ام
صد پاره نگسسته ام
ای عشق تو زنجیر من
بی می کجا میخواره ام
بی لطف تو بیچاره ام
غمدیده غمباره ام
ای وای از این تقدیر من
از عشق زیباتر تویی
از اشک والاتر تویی
از گریه بالاتر تویی
در این شب دلگیر من
ای ماه من ای میر من
ای کعبه و ای پیر من
بگذر بگذر که خواهم بگذری
باز از سر تقصیر من
بگذر که خواهم بگذری
باز از سر تقصیر من

دلی دارم بلای عشق و دیده
مصیبتهای دنیا رو کشیده
بمیرم من واسه اون دل شکسته
که چون من خیری از دنیا ندیده
که چون من خیری از دنیا ندیده


من از این شب شب هجران
من از این شب شب هجران
چه گویم
از این گردونه گردون چه گویم
تو که چشمات طبیب درد من نیست
من از دردای بی درمون چه گویم
من از دردای بی درمون چه گویم
غم و دردو پریشونیم از اینه
که میدونم جدایی در کمینه
هزارون غم زدن خنجر به جونم
چه گویم کار این دنیا همینه

در دلم ابر تو میبارد عشق
سینه ام داغ تو را دارد عشق
باورم نیست کسی از غم تو
دل دیوانه نیازارد عشق
باورم نیست کسی زخم تو را
بر دل خون شده نگذارد عشق
آن غریقم که نترسد از موج
تن به دریای تو بسپارد عشق
تن به دریای تو بسپارد عشق

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 26/2/1388 - 18:11 - 0 تشکر 113322

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

اماااااا این..واسه دل خود خودم....

أقا اجازه! خستـه ام از این همه فریب

از های و هوی مردم این شهر نانجیب

آقا اجازه! پنجـره ها سنگ گشته اند،

دیوارهای خسته از کوچه بی نصیب

آقا اجازه! بـاز بـه من طعـنه می زنند

عاشق ندیده های پـر از نفـرت رقیب

شیــرینـی وجـود مـرا تلـخ می کـنند

فـرهادهای کـینه پرست پر از فریب!

آقا اجازه! گـنـدم و حـوا بـهــانـه بـود،

آدم نمی شویم! بیـا: ماجرای سیب!

آقا اجازه! مـا دلمـان تنـگ می شـود

آقا اجازه! یاد شمـا کـرده ام عجیب!

باشد، سکوت میکنم اما خودت ببین!

آقا اجازه! منتظرند این همـه غریب...

مولا یا اباصالح...مولا یا ابا صالح... 

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

شنبه 26/2/1388 - 21:10 - 0 تشکر 113436

به نام خدا

سلام

خیلی حال الانم به این میخوره:

تا كه بودیم همه یار شدن

             تا كه خفتیم همه بیدار شدن 

                    قدر آن آینه بدانید چو هست 

                              نه آن موقع كه افتاد و شكست

 نمیدونم عکسو میتونید ببینید یا نه...


یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 26/2/1388 - 23:34 - 0 تشکر 113465

به نام خدا

دوستان سلام

نمی دونم حسین تو سرش چی میگذره كه این تایپیك رو زده. تازه این هم اكتفا نكرده اون وبلاگ دلشكسته هم شده... بالا ....؟

من خودم می دونم چكار كنم.

حالا می بینید به زودی.

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
يکشنبه 27/2/1388 - 17:50 - 0 تشکر 113574

سلام سلام سلام

ممنونم از تک تک شما دوستان دل شکسته انشرلی گرامی انیک ابی محترم پنجره خیال و حس غریب گرامی

واقعا نمی دونم از شما دوستان که به این تاپیک لطف دارید تشکر کنم

به پشتوانه شما بود که بنده وبلاگ دل شکسته را راه اندازی کردم

ممنونم از همه شما دل شکسته های مهربون

ثانیه های آخر عمر
رویای خیس
نیم کت تنهایی دلم
پنجره قلبت را بر من بستی چرا؟
غروب دل،درخت عشق
دل شکسته ام را به شاخ کدام درخت بیاویزم
در خلوت تنهایی ام می نویسم

سعید جان خوش اومدی ولی چرا دست خالی یه شعر دل شکسته هم می نوشتی

شاهکارتون هم مشاهده کردیم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 28/2/1388 - 13:26 - 0 تشکر 113854

 سلام

دلی که شکست دیگه شکسته
اشکی که چکید دیگه چکیده
من میگم خدا من میگم خدا
دل شکسته رو درمون نمیشه کرد
اشک چکیده رو پنهون نمیشه کرد
حرف من اینه حرف من اینه
مرغی که پرید دیگه پریده
تنی که لرزید دیگه لرزیده
ای خدا ای خدا ای خدا
غم چه سنگینه
از دلم میگی نگو نگو نگو دلم شکسته
از دستام نگو ببین ببین ببین هر دوتاش بسته
از دلم میگی نگو نگو نگو دلم شکسته
از دستام نگو ببین ببین ببین هر دوتاش بسته
با دست بسته
دل شکسته
تنهای تنها غمگین غمگین 
دلی که شکست دیگه شکسته

حیات درختان در بخشش میوه است . آنها می بخشند تا زنده بمانند ، زیرا اگر باری ندهند خود را به تباهی و نابودی کشانده اند.
دوشنبه 28/2/1388 - 13:31 - 0 تشکر 113858

سلام سلام سلام

من عاشق این شعرم گوش کنید

دلم گرفته آسمون نمی تونم گریه كنم

شكنجه می شم از خودم نمی تونم شكوَ كنم

انگاری كوه قصه ها رو سینه من اومده

آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده

خنده به ما نیومده

دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترَم

تو رو زگار بی كسی یه عمره كه در به درم

حتی صدای نفسم میگه كه توی قفسم

من واسه آتش زدنت یه كوله بار شب بسم

دلم گرفته آسمون یه كم منو حوصله كن

منو كه از این روزگار یه خورده كمتر گله كن

منو به بازی میگیرند عقربه های ساعتم

برگهَ تقویم میكنه لحظه به لحظه لعنتم

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

نه چرخ كه آرو بگیره یه آدم شكسته تن

منتظر اشعار دل شکسته شما دوستان هستم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 29/2/1388 - 7:43 - 0 تشکر 114113

به نام خدا

سلام

دلی که شکست دیگه شکسته

اشکی که چکید دیگه چکیده

من میگم خدا من میگم خدا

دل شکسته رو درمون نمیشه کرد

اشک چکیده رو پنهون نمیشه کرد

حرف من اینه حرف من اینه

مرغی که پرید دیگه پریده

تنی که لرزید دیگه لرزیده

ای خدا ای خدا ای خدا

غم چه سنگینه از دلم

میگی نگو نگو نگو دلم شکسته

از دستام نگو ببین ببین ببین هر دوتاش بسته

از دلم میگی نگو نگو نگو دلم شکسته

از دستام نگو ببین ببین ببین هر دوتاش بسته

با دست بسته دل شکسته

تنهای تنها غمگین غمگین

دلی که شکست دیگه شکسته

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 29/2/1388 - 13:29 - 0 تشکر 114266

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

دفتر تاریخ...

دفتر خاکستری تاریخ

روی شنزار  های جاده

افتاده

باز باز است...

باد های سیاه

خشمگینانه می وزند

و صفحات دفتر تاریخ

باز ورق میخورند

و باز

تکرار میشوند

قصه ی  غصه های من...

کنارم بمان خدا... 

(غریبه)

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

چهارشنبه 30/2/1388 - 16:27 - 0 تشکر 114556

خوش آمدید به کلبه دل شکسته من ** ببین دلم چه می کشد همیشه انتظار تو ** و گاه خیره می شوم به عکس یادگار تو** ببین چگونه لحظه ها سیاه و سرد و بی صدا **

عبور می کند و من همیشه بی قرار تو

...........................................

به نام آن کسی که اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

سلام سلام سلام

ممنونم از کویر عزیز و انشرلی گرامی ، انشرلی فقط شعرتون تکراری بود ، ایرادی نداره فقط خواستم بگم ممنونم ازتون و تشکر ویژه به حس غریب گرامی که همانند انشرلی باعث پربارتر شدن این تاپیک شده است واقعا شعرهای دل شکستتون حرف نداره

لحظه های بی تو بودن را در گوش شب نجوا می کنم


ستاره می شنود و تو را آرزو بر دل می ماند ...


آرزوهایم را در لحظه های بی تو بودن می شمارم


به گمانم می آید که روزی تک تک این آرزوها را تو حقیقت می کنی ...


از فاصله ی رخوتناک با تو بودن تا بی تو بودن گذشته ام و


به لحظه های دوری رسیده ام ، در تمام لحظه ها حس غریبی دارم ...


حس دریایی که از بی موجی به مرداب بودن رسیده است .

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.