ان شاءالله آخر شناسنامه ما هم اینجور مهر بخوره
یه دعا می کنم نیاز نیست هیچ کامنتی بزاری فقط از ته دلت بلند بگو آمین
« اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک… »