کد:
59690
پرسش
سلام.شما بر چه اساسی سوالات را در قسمت مشاهده سوالات دیگران درج میكنید.(خصوصی و عمومی بودن)
با تشكر از سایت خوبتان
پاسخ
سلام علیكم،
*اگر كاربران خودشان تاكید كنند كه كسی سوالشان را نبیند، جواب را فقط به ایمیل خودشان می فرستیم.
*اما اگر سوال حالت عمومی داشته باشد ( و تاكیدی هم بر خصوصی بودن سوال نشده باشد ) و احتمال بدهیم كه می تواند سوال خیلی های دیگر هم باشد، جواب را روی سایت می گذاریم تا همه مشاهده كنند.
*گاهی هم افرادی كه فراموش كرده اند ایمیل خودشان را بنویسند ، نامه می دهند و ما مجبور می شویم جوابشان را روی سایت بگذاریم( البته باز هم اگر مطلب خصوصی نباشد).
سلامت و سربلند باشید- بخش اجتماعی
مشاور :
خانم پاكرو
| پرسش :
دوشنبه 31/1/1383
| پاسخ :
جمعه 1/3/1383
|
|
|
0
سال
|
پای درد و دل شما
| تعداد مشاهده:
69 بار