• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
کد: 59690

پرسش

سلام.شما بر چه اساسی سوالات را در قسمت مشاهده سوالات دیگران درج میكنید.(خصوصی و عمومی بودن)
با تشكر از سایت خوبتان

پاسخ

سلام علیكم،
*اگر كاربران خودشان تاكید كنند كه كسی سوالشان را نبیند، جواب را فقط به ایمیل خودشان می فرستیم.
*اما اگر سوال حالت عمومی داشته باشد ( و تاكیدی هم بر خصوصی بودن سوال نشده باشد ) و احتمال بدهیم كه می تواند سوال خیلی های دیگر هم باشد، جواب را روی سایت می گذاریم تا همه مشاهده كنند.
*گاهی هم افرادی كه فراموش كرده اند ایمیل خودشان را بنویسند ، نامه می دهند و ما مجبور می شویم جوابشان را روی سایت بگذاریم( البته باز هم اگر مطلب خصوصی نباشد).
سلامت و سربلند باشید- بخش اجتماعی

مشاور : خانم پاكرو | پرسش : دوشنبه 31/1/1383 | پاسخ : جمعه 1/3/1383 | | | 0 سال | پای درد و دل شما | تعداد مشاهده: 69 بار

تگ ها :

UserName