کد:
34120
پرسش
سلام
سوال من در رابطه با یكی از اعضای فامیل است .
ایشان دیپلم فنی حرفه ای دارند و اكنون شاغل هستند.اما می خواهند درس را ادامه دهند . آیا ممكن است به گونه ای كه به كارشان هم برسند؟
ایشان متاهل است.
با تشكر.
پاسخ
با سلام خدمت دوست عزیزم ؛ در مورد را هیابی به دانشگاه شما چند راه دارید كه عبارتند از شركت در آزمون سراسری كاردانی پیوسته و آزمون كاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و البته برای یك سری رشته های نیز در دانشگاه جامع علمی كاربردی می توانید ادامه تحصیل دهید منتظر تماسهای بعدی شما هستم موفق و مؤید باشید كشاورز .
مشاور :
۰ کشاورز
| پرسش :
چهارشنبه 14/8/1382
| پاسخ :
جمعه 16/8/1382
|
|
|
0
سال
|
فني و حرفه اي
| تعداد مشاهده:
63 بار