• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
کد: 32148

پرسش

با عرض سلام و خسته نباشید:من دانش آموز سال سوم رشته ی ریاضی هستم و می خواستم بدانم میانگین در طول روز چند ساعت باید تست بزنم ؟چند ساعت باید درس بخوانم؟و بر روی چه درسهایی باید تمرین و تمركز بیشتر داشته باشم؟ با عرض تشكر

پاسخ

برای یك سال سومی كافیست تا این چند نكته را رعایت كند : - خود را به مطالعه در ساعات طولانی عادت دهد. ( آرام و تدریجی ) - دروس سال های گذشته را مرور كند. - تا پایان سال اطمینان حاصل كند در بعد یادگیری هیچ مطلبی جا نیفتاده است. خیز برداشتن برای كنكور از دو سال قبل می تواند مضر باشد . زیاد به كنكور فكر نكنید . دروس خود را قوی بخوانید و نكات بالا را رعایت كنید.

مشاور : آقاصالح | پرسش : يکشنبه 4/8/1382 | پاسخ : دوشنبه 5/8/1382 | | | 0 سال | كنكور کارشناسی | تعداد مشاهده: 81 بار

تگ ها :

UserName