کد:
32148
پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید:من دانش آموز سال سوم رشته ی ریاضی هستم و می خواستم بدانم میانگین در طول روز چند ساعت باید تست بزنم ؟چند ساعت باید درس بخوانم؟و بر روی چه درسهایی باید تمرین و تمركز بیشتر داشته باشم؟ با عرض تشكر
پاسخ
برای یك سال سومی كافیست تا این چند نكته را رعایت كند : - خود را به مطالعه در ساعات طولانی عادت دهد. ( آرام و تدریجی ) - دروس سال های گذشته را مرور كند. - تا پایان سال اطمینان حاصل كند در بعد یادگیری هیچ مطلبی جا نیفتاده است. خیز برداشتن برای كنكور از دو سال قبل می تواند مضر باشد . زیاد به كنكور فكر نكنید . دروس خود را قوی بخوانید و نكات بالا را رعایت كنید.
مشاور :
آقاصالح
| پرسش :
يکشنبه 4/8/1382
| پاسخ :
دوشنبه 5/8/1382
|
|
|
0
سال
|
كنكور کارشناسی
| تعداد مشاهده:
81 بار