کد:
31237
پرسش
با سلام ببخشید من فتوكپی شناسنامه و یك قطعه عكس از طریق پست الكترونیكی به سایت شما فرستادهم ولی در هنگام رفتن به چت از من مدارك می خواهد.!!!!!
پاسخ
دوست عزیز ! مدارك خود را از چه طریقی برای ما ارسال داشته اید ؟
جهت بررسی مدارك ارسالی و تغییر وضعیت اعضا مدت زمانی وقت لازم است ؟!
مشاور :
مهدي حلوائي
| پرسش :
چهارشنبه 30/7/1382
| پاسخ :
جمعه 2/8/1382
|
|
|
0
سال
|
عضويت
| تعداد مشاهده:
97 بار