کد:
29604
پرسش
فوق دیپلم الكترونیك دارم برای ادامه تحصیل نیازمند برنام ریزی هستم. مچكرم
پاسخ
شما می بایست در كنكور كارشناسی ناپیوسته در رشته خودتان شركت كنید. روش های برنامه ریزی را از روی سایت پیگیری كنید.
مشاور :
آقاصالح
| پرسش :
چهارشنبه 23/7/1382
| پاسخ :
جمعه 25/7/1382
|
|
|
0
سال
|
كنكور کارشناسی
| تعداد مشاهده:
78 بار