کد:
1229105
پرسش
سلام خسته نباشید من دختری ٢٣ ساله هستم خاستگاری دارم با شرایط عالی تنها مشكل اینه كه این اقا ١/٥ سال از من كوچیكترن بنظرتون چیكار كنم؟
پاسخ
باسلامدوست گرامی مقوله سن یک مقوله نسبی در ازدواج هست و شما نمی توانید صرفا برساس ان در مورد مناسب یا نامناسب بودن این انتخاب تصمیم بگیرید این تصمیم گیری نیاز به شناخت مستقیم تری از ایشان دارد و لازم است در مورد میزان بلوغ عقلی و عاطفی هم در مورد خودتان و هم در مورد ایشان و تناسبی که در این باره بین شما وجود دارد یک بررسی انجام دهید گاهی افراد در این مقولات بالاتر و پایین تر از سن شناسنامه ایشان عمل می کنند لذا بهتر است بیش از اینکه از این سنین جهت انتخاب استفاده کنید روی سن عقلی افراد سرمایه گذاری کنید موفق باشید
مشاور :
خانم ابوالحسنی
| پرسش :
شنبه 11/7/1394
| پاسخ :
يکشنبه 19/7/1394
|
|
ليسانس
|
23
سال
|
انتخاب همسر
| تعداد مشاهده:
840 بار
تگ ها :
اهمیت سن در انتخاب همسر
0