کد:
1214553
پرسش
سلام
پسری 27 و مجرد و مذهبی هستم 2 سال پیش با خانمی عقد کردم اما بنا بر مشکلاتی که بینمون و اختلافات فرهنگی خانواده ها سر 5 ماه از هم به صورت توافقی جدا شدیم
الان برای ازدواج اقداماتی دارم سوالی که ذهنمم را مشغول کرده اینه که آن ازدواج ناموفق را چه زمانی بیان کنیم قبل از خواستگاری (توسط مادر با خانواده منتخب)؟ یا در جلسه اول گفتگو؟ یا در جلسات دوم، سوم؟
توسط چه کسی اولین بار این موضوع بیان شود؟
متشکرم
پاسخ
باسلام
دوست عزیز بسته به کیفیت نوع ارتباطی که داشتید با این خانم لازم است زمان گفتن مساله را مشخص بفرمایید
اما انچه که مسلم هست بهتر این است که از جلسات سوم به بعد تجاوز نکند تا سوء تفاهمی برای خانواده دخترخانم پیش نیاید
شاید مناسب باشد که ابتدا در گفتگوهای اشنایی که با دخترخانم دارید نظر ایشان را در مورد چنین مساله ای بدانید بعد از ان اگر موافق این قضیه بودند با همکاری و مشورت هم طوری موضوع را با بزرگترها مطرح بفرمایید که بتوان موافقتشان را گرفت
در غیر این صورت اگر مخالفت کردند که کلا می توانید مطرح نکنید و رابطه را از همانجا قطع کنید
موفق باشید
مشاور :
خانم ابوالحسنی
| پرسش :
يکشنبه 31/3/1394
| پاسخ :
يکشنبه 7/4/1394
|
|
ليسانس
|
27
سال
|
انتخاب همسر
| تعداد مشاهده:
1368 بار
تگ ها :
زمان بیان ازدواج های قبلی در جلسات خواستگاری
0