کد:
1213189
پرسش
با سلام و عرض خسته نباشید یک سوال داشتم
من پسری هستم 16 ساله عاشق یک دختری شدم که 1 سالو 6 ماه ازم بزرگتره
میخواستم ببینم وقتی بزرگتر شدم میتونم باهاش ازدواج کنم؟ یا نه؟
دلیل و راه حل هم بدید خیلی ممنون
پاسخ
باسلام
دوست عزیز هر دوره سنی اقتضائات خاص خودش را دارد که با توجه به شرایط ان ممکن است حتی تمایلات و ملاک های افراد هم تغییر کند
بنابراین توصیه من به شما در این مقطع زمانی این است که بیشتر به شرایط تحصیلتان بپردازد و خودتان را درگیر اینگونه مسایل نکنید
چه بسا زمان ازدواج شما که برسد هم خودتان دیگر خواهان ایشان نباشید و هم ایشان خواهان شما نباشد چون شرایط وخواسته ها عوض شده
بنابراین بهتر این است که از الان خودتان و ذهنتان را وارد این مقولات نکنید
موفق باشید
مشاور :
خانم ابوالحسنی
| پرسش :
جمعه 22/3/1394
| پاسخ :
سه شنبه 26/3/1394
|
|
دبيرستان
|
16
سال
|
انتخاب همسر
| تعداد مشاهده:
696 بار
تگ ها :
شرایط سنی برای ازدواج
0