کد:
1212115
پرسش
سلام یه دو ماهی میشه ک با یه دختر اونم تو دانشکدم اشنا شدم اون الکترونیک میخونه منم کامپیوتر در مورد خیلی چیزا ازش پرسیدم تقریبا فهمیدم چه جور شخصیتی داره و ازش خیلی خوشم اومده فکر میکنم واقعا همونیه ک با معیارو ملاکام میخوره هستش بعد وختی موضوع رو ب مامانم گفتم مامانم مخالفت کردو گفت اگه خاسته باشی زن غریبه بگیری پاتو تو خونه ی من نباید بذاری این مسئله رو چند بار گفتم همشم مامانم همینو میگه تو رو خدا راهنماییم کنید
ممنون
پاسخ
باسلام
دوست عزیز به هر حال برای ازدواج لازم است هم شما و هم خانواده تان امادگی قبول فرد جدیدی را داشته باشید
برای این منظور لازم است ابتدا به هر نحوی دخترخانم را به خانواده تان معرفی کنید تا ایشان هم بررسی های لازم جهت شناخت را انجام دهند که اصلا فرد خوبی برای ادامه رابطه هست یا خیر
برای این منظور خوب است موضوع را با پدرتان و یا یکی از بزرگان فامیل مطرح کنید تا این مرحله شناخت اولیه جلو برود و در صورت مطلوب بودن نظر ایشان رابطه را ادامه دهید
موفق باشید
مشاور :
خانم ابوالحسنی
| پرسش :
چهارشنبه 13/3/1394
| پاسخ :
جمعه 15/3/1394
|
|
ليسانس
|
22
سال
|
انتخاب همسر
| تعداد مشاهده:
1426 بار
تگ ها :
اقدامات اولیه برای معرفی فرد مورد نظر جهت ازدواج
1