• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
کد: 1212112

پرسش

با عرض سلام و خدا قوت. من در سال 88 با یه اقا پسری از طریق نرم افزاراهای اجتماعی آشنا شدم. در حد 3 4 ماه با تماس تلفنی و ملاقات با هم آشنا شدیم. رابطه رسمی بود ولی ایشون دوس داشتن رابطه بازتر شه ولی من به مسئله محرم و نامحرم حساس بودم امتناع کردم و رابطه کم کم کمرنگ شد و قطع شد. من ایشونو دوس داشتم واسه همین فراموششون نکردم تا اینکه شماره جدیدشونو بعد 2 سال پیدا کردم و تماس گرفتم و فهمیدم عقد کردن ولی در کشمکشو جدایی هستن. در نتیجه دوباره تماس من با ایشون قطع شد. حالا بعد 2 سال ایشون به من پیام دادن و جویای حالم شدن و وقتی فهمیدن ازدواج نکردم پیشنهاد دادن ایندفه برای ازدواج با هم آشنا شیم . به گفته ی خودشون خیلی اعتقاداتشون نسبت به قبل فرق کرده و الان نسبت به قبل بیشتر پایبند هستن به اصول اخلاقی و مذهبی. میخواستم منو راهنمایی کنید. آیا درسته اصلا من به ایشون فکر کنم و اجازه آشنایی دو باره و شناخت بیشترو بدم با توجه به اینکه ایشون یه ازدواج ناموفق داشتن هرچند در عقد بوده .؟

پاسخ

باسلام
دوست عزیز اینکه ایا تمایل دارید با شخصی که قبلا تجربه ارتباطی داشته راجع به ازدواج صحبت کنید یا خیر به نظر خودتان و خانواده تان برمی گردد
بطور کل باید در این موارد کمی با احتیاط تر قدم برداشت و علت جدایی را بررسی کرد
و البته در مورد شناخت ایشان کمی دقت بیشتری به خرج داد
در هر صورت اگر فکر می کنید می توانید این رابطه را مجددا شروع کنید برای اطمینان بیشتر بهتر است اینبار از ابتدا موضوع را با خانواده هایتان مطرح کنید و زیر نظر ایشان این شناخت و تحقیقات صورت پذیرد
به این شکل هم مراحل جدی تر جلو می رود و هم ضمانت اجرایی بیشتری برای طرفین در رابطه با هدف ارتباطات وجود خواهد داشت
موفق باشید

مشاور : خانم ابوالحسنی | پرسش : چهارشنبه 13/3/1394 | پاسخ : جمعه 15/3/1394 | | فوق ليسانس | 27 سال | انتخاب همسر | تعداد مشاهده: 1977 بار

تگ ها : تبعات ارتباطات اینترنتی ازدواج با افرادی که تجربه قبلی دارند

UserName